افزایش طول مسیر خط پردیسان از بلوار شهید خسروبیگی تا هسته مرکزی شهر

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: با توجه به توسعه شهر و درخواست شهروندان مسیر جدید خط پردیسان از بلوار شهيد خسروبیگی تا هسته مركزی شهر راه‌اندازی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش طول مسیر خط پردیسان از بلوار شهید خسروبیگی تا هسته مرکزی شهر
شناسه : 34095 | انتشار : 27 اسفند 1399 - 20:04   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک با اشاره به لزوم اصلاح خطوط اتوبوسرانی و کاهش زمان و مسیر سفرهای درون‌شهری، اظهار داشت: شهر قم باوجود دارا بودن تنها یک ناوگان حمل‌ونقل عمومی یعنی اتوبوس نیازمند مدیریت قوی و ساماندهی صحیح این خطوط است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم، تشویق مردم به استفاده از حمل‌ونقل عمومی و فرهنگ‌سازی در این حوزه را یکی از دغدغه‌های شهرداری دانست و افزود: با توسعه شهر نیاز به اصلاح خطوط اتوبوسرانی بوده و باید خدمات حمل‌ونقل عمومی در تمام شهر به‌صورت یکسان ارائه شود.

نیک، اصلاح خطوط اتوبوسرانی را در طرح جامع ترافیک موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: اصلاح خطوط اتوبوس‌ها از قطری به شعاعی باهدف کاهش مسیر و زمان سفر یکی از موضوعاتی بوده که در طرح جامع ترافیک به آن پرداخته‌شده است.

وی در ادامه از درخواست‌های مردم برای افزایش طول خط پیام نور خبر داد و بیان کرد: با توجه به توسعه شهر و درخواست‌های مردمی، سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم نسبت به افزایش طول خط پیام نور از بلوار شهید خسروبیگی تا هسته مرکزی شهر اقدام کرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ادامه داد: همشهریان می‌توانند از این خط جهت دسترسی به هسته مرکزی شهر و چهارراه بازار استفاده کرده و اطلاعات مسیرهای رفت‌وبرگشت به شهروندان اطلاع‌رسانی شده است.

نوشته های مشابه
بست شرقی حرم مطهر محور سوغات و صنایع دستی شود
جواد افشار عزادار پدر شد
گویش قمی ثبت ملی می‌شود
راهیابی دو فیلم از قم به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
۴ هزار تخت به ظرفیت گردشگری قم اضافه می‌شود
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.