گره کور بلوار شهید آوینی باز شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم به برخی مطالبات مردم قم از مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: یکی از این مطالبات تکمیل بلوار شهید آوینی است که امیدواریم با تعامل مدیریت حوزه‌های علمیه محقق شود و این پروژه در اسرع وقت به نتیجه نهایی برسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
گره کور بلوار شهید آوینی باز شود
شناسه : 33667 | انتشار : 19 اسفند 1399 - 13:37   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن بهشتی در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، اظهار داشت: تغییر چهره ظاهری شهر قم از نظر عمرانی و افزایش زیرساخت‌های شهرنشینی و استقبال از زائراین نسبت به چند سال گذشته مشهود است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم تاکید کرد: تحقق پذیری ۱۰۰ درصدی بودجه شهرداری قم طی سال‌های گذشته از مسائل امیدوارکننده است و نشان می‌دهد این نهاد، بودجه خود را بر مبنای اصل عملیاتی تنظیم می‌کند.

به گفته بهشتی، در بودجه ریزی شهرداری قم آنچه که مهم است انضباط مالی و شفافیت شهرداری این شهر طی چند سال گذشته بوده و همین مسائ ه سبب شده تا چرخ توسعه قم در ریل و مسیر مطلوبی قرار بگیرد.

بهشتی همچنین به برخی مطالبات مردم قم از مدیریت شهری توجه داد و یادآور شد: یکی از این مطالبات تکمیل بلوار شهید آوینی است که امیدواریم با تعامل مدیریت حوزه های علمیه محقق شود، البته اکنون با وجود بلوار آیت الله بروجردی، مشکلی احساس نمی شود اما آینده نگری ایجاب می‌کند تا پروژه شهید آوینی نیز در اسرع وقت به نتیجه نهایی برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم اضافه کرد: کلنگ زنی و تکمیل ضلع شرقی حرم مطهر، افزایش ظرفیت پارکینگ‌های عمومی و ساماندهی بازار کهنه و نو از دیگر مسائلی است که مردم درخواست‌های زیادی برای بهبود وضعیت آنها دارند.

بهشتی گفت: ساماندهی و تکمیل محله چهل اختران از پروژه های چند وجهی قم است که از ۱۰ سال گذشته هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده‌است.

فرماندار قم نیز در ادامه اظهار کرد: طی یک سال گذشته ۲۴۹ مصوبه از شورای شهر قم به کمیته تطبیق فرمانداری قم واصل  که از این بین ۲۱۹ مصوبه بدون اعتراض تصویب شده‌است.

مرتضی حیدری گفت: تصویب ۲۱۹ مصوبه بدون اعتراض در کمیته تطبیق فرمانداری قم نشان می‌دهد که شورای اسلامی شهر قم در مدار قانون حرکت کرده‌است.

به گفته وی، قم از نظر ساماندهی متکدیان و کمک به مراکز غیردولتی، توانمندسازی سالمندان و معلولان، بیماران روانی و بیماران مزمن جایگاه خاصی دارد و از شورای اسلامی شهر قم درخواست می‌کنیم اعتبارات بیشتری به این بخش اختصاص دهد و دست بازتری برای بهبود معضلاتی از این قبیل داشته باشد.

نوشته های مشابه
تجلیل از فیلمساز قمی در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان
چراغ «آسمان» روشن شد
دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری قم در صدر شکایت‌های مردمی
همایش ملی دریاچه نمک و کنترل گردوغبار در قم برگزار می‌شود
‌خسارت ده هزار میلیاردی گردوغبار به قم
اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای مهار گردوغبار در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.