آغاز عملیات عمرانی فاز ۵ عمار یاسر/ تحقق آرزوی ۴۰ ساله شهروندان قمی

مدیر منطقه هفت شهرداری قم از آغاز عملیات اجرای فاز ۵ عمار یاسر به نام شهید اوسطی خبر داد و گفت: فاز نخست پروژه از میدان معلم تا خیابان ممتاز بوده و پس‌ازآن، خیابان ممتاز تا بیگدلی در دستور کار قرار می‌گیرد و امیدواریم کار تملک تعدادی از پلاک‌های باقی‌مانده در چند روز آینده به اتمام برسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز عملیات عمرانی فاز ۵ عمار یاسر/ تحقق آرزوی ۴۰ ساله شهروندان قمی
شناسه : 32562 | انتشار : 21 بهمن 1399 - 19:39   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر با اشاره به آغاز عملیات اجرای فاز ۵ عمار یاسر به نام شهید اوسطی، اظهار داشت: این پروژه به طول ۱۵۰۰ متر انجام‌شده و درواقع آرزوی ۴۰ ساله شهروندان در قم عملیاتی می‌شود.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم این پروژه را یکی از پروژه‌های سخت شهری دانست و افزود: طی ۱۰ سال گذشته مراحل تملک این مسیر انجام‌شده و با فروش اوراق مشارکت تا سال ۹۷ حدود ۱۷۵ پلاک تملک شده است.

متین‌فر تعداد ملک‌های کل مسیر را ۳۰۵ ملک اعلام و بیان کرد: هنوز تملک ۱۰۰ ملک در این مسیر باقی‌مانده و عملیات تملک باوجود واقع‌شدن تعدادی از املاک در منطقه یک بر عهده منطقه هفت گذاشته‌شده است.

وی بیشترین پیشرفت پروژه را در دو سال گذشته دانست و تصریح کرد: املاک این منطقه برای ساکنان منطقه و محل بسیار مهم بوده و ساکنان به‌سختی حاضر به واگذاری ملک خود بوده‌اند و با توجه به سیاست‌گذاری شهردار قم و اعضای شورای اسلامی شهر بر حفظ حقوق مالکان جلسات زیادی برای تملک تشکیل‌شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با ابراز رضایت از نحوه تملک مسیر پروژه خاطرنشان کرد: خوشبختانه توانستیم با کسب رضایت مردم این پروژه را آغاز کرده و شهرداری بدون هیچ معارضی این پروژه را کلید زده است.

متین‌فر با درخواست از شهروندان برای همکاری بیشتر با شهرداری ادامه داد: امیدواریم با همکاری مردم این پروژه هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری رسیده و تا سال آینده تملک ادامه مسیر را نیز به‌صورت فاز به فاز انجام دهیم.

وی فازبندی پروژه را تشریح کرد و گفت: فاز نخست پروژه از میدان معلم تا خیابان ممتاز بوده و پس‌ازآن، خیابان ممتاز تا بیگدلی در دستور کار قرار می‌گیرد و امیدواریم کار تملک تعدادی از پلاک‌های باقی‌مانده در چند روز آینده به اتمام برسد.

نوشته های مشابه
بست شرقی حرم مطهر محور سوغات و صنایع دستی شود
جواد افشار عزادار پدر شد
گویش قمی ثبت ملی می‌شود
راهیابی دو فیلم از قم به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
۴ هزار تخت به ظرفیت گردشگری قم اضافه می‌شود
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.