اجرای طرح‌های ترافیکی مطابق با انتظار شهروندان است

شهر بیست/ سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: بسیاری از پروژه‌های اجرای خط کشی‌های عابر پیاده، تجدید خط کشی‌ها، نصب علائم ترافیکی و انتظامی و ... بر مبنای درخواست‌ها و پیگیری شهروندان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای طرح‌های ترافیکی مطابق با انتظار شهروندان است
شناسه : 31158 | انتشار : 20 دی 1399 - 18:11   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، قاسم طالبی در خصوص اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ترافیکی در سطح شهر، عمده آنها را درخواست‌ها و پیگیری‌های شهروندان عنوان کرد و بیان داشت: شهروندان متناسب با نیازها و انتظارات خود، درخواست‌های ترافیکی متنوعی دارند که از روشهای مختلف به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم منتقل می‌کنند.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: اجرای خط‌کشی‌های عابرپیاده، خط کشی معابر، نصب علائم ترافیکی و انتظامی، تابلوهای راهنمای مسیر، جانمایی و نصب پل عابر پیاده و چراغ‌های چشمک‌زن ترافیکی عمده درخواست‌های شهروندان در این خصوص به حساب می‌آید.

طالبی گفت: شهروندان درخواست‌ها و پیشنهادات خود را از طریق شهرداری مناطق هشت‌گانه، سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ و رسانه‌های استان اعلام می‌کنند که کارشناسان این سازمان در اسرع وقت موضوعات را پیگیری و در صورت تایید، اجرایی می‌کنند.

وی ادامه داد: البته در این بین درخواست‌ها و پیشنهاداتی نیز از طرف شهروندان مطرح می‌شود که طبق بررسی کارشناسان نیازی به اجرای آنها نبوده یا باید در زمان مناسب‌تری اجرایی شوند.

نوشته های مشابه
جواد افشار عزادار پدر شد
گویش قمی ثبت ملی می‌شود
راهیابی دو فیلم از قم به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
۴ هزار تخت به ظرفیت گردشگری قم اضافه می‌شود
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.