رضایت شهروندان منطقه ۵ از پیگیری مشکلات شهروندی
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با توجه به کاهش مراجعات شهروندان به شهرداری قم، اظهار داشت: حفظ ارتباط شهروندان با شهرداری مناطق میتواند در ارائه خدمات مناسب تأثیر بسیاری داشته باشد.
مدیر منطقه پنج شهرداری قم، شیوع ویروس کرونا را عامل کاهش مراجعات شهروندان به شهرداری دانست و افزود: سامانه ۱۳۷ توانسته این ارتباط مستمر بین مدیران شهری و شهروندان را بهخوبی برقرار کند.
اقبالیان از رضایت صددرصدی شهروندان از خدمات شهرداری در منطقه پنج خبر داد و گفت: بر اساس ارزیابی سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ در آبان ماه سال جاری شهرداری منطقه پنج رضایتمندی صددرصدی از شهروندان را کسب کرده است.
وی افزایش رضایتمندی شهروندان را موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: رضایت شهروندان مدیران را در رسیدن به اهداف خود و حفـظ تعـادل بـین نیازهـای حال و آینده مصمم خواهد کرد.
مدیر منطقه پنج شهرداری قم، موضوع بیشترین تماسهای شهروندان را با سامانه ۱۳۷ نام برد و گفت: هرس درختان در برخورد باسیم برق، ساختوساز بدون مجوز، جمعآوری خاک و نخاله غیرمجاز موضوع بیشترین تماسهای شهروندان بوده است.
اقبالیان در پایان با درخواست از شهروندان در مشارکت فعال برای مدیریت شهر یادآور شد: شهر به همه مردم تعلق داشته و با مشارکت پویا شهروندان علاوه برساخت شهری در تراز استاندارهای جهانی، نشاط اجتماعی در بین شهروندان نیز افزایش پیدا میکند.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Thursday, 23 January , 2025