اجرای مراحل نهایی تکمیل پل ۹ دی

شهر بیست/ سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به بهره برداری از رمپ و لوپ D در ۶۰ روز آینده گفت: با تکمیل این رمپ و لوپ، مسیرهای این پل کامل می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای مراحل نهایی تکمیل پل ۹ دی
شناسه : 29512 | انتشار : 08 آذر 1399 - 13:03   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید ابوالفضل میریک امامی با تشریح درصد پیشرفت پل ۹ دی، اظهار داشت: رمپ و لوپ‌های پل ۹ دی به‌عنوان آخرین الحاق این پل در حال تکمیل بوده و از ابتدای سال انجام پروژه‌های عمرانی در شهر قم سرعت گرفته است.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با تأکید بر تکمیل پروژه‌ها در زمان مقرر افزود: باوجود شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز، پروژه‌ها به کار خود ادامه داده و با تمهیدات شهرداری قم در حمایت مالی از پروژه‌ها، تغییر قیمت‌ها مانع ادامه کار پروژه‌ها نشده است.

میریک امامی ادامه داد: شهرداری قم با خریداری حجم زیادی آرماتور در سال گذشته توانست سرعت اتمام پروژه‌ها را افزایش داده و تا ۶۰ روز آینده کل پروژه پل ۹ دی با رمپ و لوپ‌های آن به بهره‌برداری می‌رسد.

وی پروژه سه سطحه میدان ولیعصر(عج) را نیز در مراحل پایانی دانست و تصریح کرد: در چند روز آینده شاهد بازگشایی رمپ جهتی این پل بوده تا کل این پروژه به‌صورت کامل به بهره‌برداری برسد.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از تکمیل ۷۰ درصدی رمپ جهتی میدان ولیعصر(عج) خبر داد و تأکید کرد: عوامل اجرایی پروژه در سه شیفت در حال کار بوده و در صورت مساعد بودن هوا ۳۰ درصد آسفالت باقی‌مانده این رمپ نیز تمام خواهد شد.

نوشته های مشابه
جواد افشار عزادار پدر شد
گویش قمی ثبت ملی می‌شود
راهیابی دو فیلم از قم به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
۴ هزار تخت به ظرفیت گردشگری قم اضافه می‌شود
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.