تابلوهای هدایت مسیر شهر قم تا پایان سال تکمیل و نصب می‌شود

شهر بیست/ معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از تکمیل تابلوهای هدایت مسیر تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به گرانی مواد اولیه، قرارداد تابلوها ۶۵ درصد افزایش‌یافته و مجوزهای لازم برای ادامه پروژه اخذ شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تابلوهای هدایت مسیر شهر قم تا پایان سال تکمیل و نصب می‌شود
شناسه : 29069 | انتشار : 28 آبان 1399 - 20:13   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان با تأکید بر اهمیت هدایت درست خودروها در سطح شهر، اظهار داشت: یکی از عواملی تأثیرگذار در مدیریت ترافیک سطح شهر جلوگیری از تجمع خودروها و هدایت درست خودروها در تمام معابر شهر است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با توجه به حضور زائران در شهر قم، افزود: باید هدایت خودروها از همه ورودی‌های شهر قم تا دو مکان مقدس و کلیدی شهر قم یعنی مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سهولت و در کوتاه‌ترین زمان و مسیر انجام شود.

ذاکریان از نصب تابلوهای هدایت مسیر در معابر اصلی شهر خبر داد و تصریح کرد: نصب تابلوها بر اساس آلبوم ابلاغ‌شده به سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و با قراردادی به مبلغ دو میلیارد تومان در سال ۹۷ در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در سال ۹۷ دو مرحله نخست تابلوها نصب شد اما با نوسانات ارزی در سال ۹۸ ادامه نصب تابلوهای بالای مسیر دچار مشکل شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تکمیل دو مرحله باقی ماند نصب تابلوهای هدایت مسیر را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار معاونت عنوان کرد و گفت: تجدید مفاد قرارداد شرکت تولیدکننده تابلوها یکی از راهکارهای اتمام پروژه بوده که طی جلساتی با شرکت طرف قرارداد موردبررسی قرار گرفت.

ذاکریان مبلغ قرارداد اولیه را عددی بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: با توجه به گران شدن مواد اولیه شهرداری ۶۵ درصد مبلغ قرارداد را افزایش داده و مجوزهای مربوط به این اقدام اخذ شده است.

وی ادامه داد: بر اساس تجدید قرارداد به‌احتمال‌زیاد تا پایان سال ۹۹ آلبوم تکمیل‌شده و دو مرحله پایانی نصب تابلوها انجام‌شده و دسترسی به همه مکان‌ها در کمترین زمان با کمترین ترافیک انجام می‌شود.

نوشته های مشابه
دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری قم در صدر شکایت‌های مردمی
همایش ملی دریاچه نمک و کنترل گردوغبار در قم برگزار می‌شود
‌خسارت ده هزار میلیاردی گردوغبار به قم
اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای مهار گردوغبار در قم
برپایی نمایشگاه نقاشی «فلورا» در قم
یادواره ۱۹۵ شهید گردان حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.