محرومیت‌زدایی و کمک مؤمنانه ضرورت امروز کشور/ امروز مأموریت سپاه «محرومیت‌زدایی» است

شهر بیست/ رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: زمانی کار جهادی و محرومیت‌زدایی در کشور کاری حاشیه‌ای بود و ما کمک کننده و حامی آن بودیم اما امروز به یک ضرورت تبدیل شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
محرومیت‌زدایی و کمک مؤمنانه ضرورت امروز کشور/ امروز مأموریت سپاه «محرومیت‌زدایی» است
شناسه : 29030 | انتشار : 27 آبان 1399 - 18:49   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سردار محمد زهرایی در جمع نیروی های سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم با اشاره به اینکه نظام ما مردم‌پایه است ولی بخشی از نظام اداری، مردم را باور ندارد، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس به واسطه حضور مردم به سرانجام رسید ولی در جنگ اقتصادی مدیرانی با نگاه های لیبرالی و سرمایه داری معتقد هستند با مردم نمی توان این جنگ را پیش برد؛ ولی بسیج می گوید فقط مردم می توانند این کار را انجام دهند.

وی افزود: پایگاه های بسیج از دل مردم و در دل مردم است. ما حنجره مردم هستیم، مردم اعتراض به حق دارند و ما نماینده آنها هستیم تا فریادشان را به گوش مسئولان برسانیم.

وی افزود: حضرت آقا می فرمایند هر بسیجی جزئی از کل و به مثابه کل است، این دیدگاه در سلسله مراتب اداری نیست و کاری که از بالا ابلاغ می شود باید اجرا شود. در بسیج فرمانده پایگاه هم استراتژیست هست هم مدل راهبری و عملیاتی دارد و امروز این مدل در بلاد اسلامی تکثیر شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اینکه زمانی کار جهادی و محرومیت زدایی در کشور کاری حاشیه ای بود و ما کمک کننده و حامی آن بودیم، ابراز کرد: ولی امروز محرومیت زدایی و کمک مومنانه به یک ضرورت تبدیل شده است. اگر بچه های جهادی و بسیجی در کرونا حضور نداشتند وضعیت چه می شد. حضرت آقا بارها و بارها کمک مؤمنانه را تایید و تعابیر زیبایی درباره آن و ادامه این نهضت بیان کردند.

زهرایی با تاکید بر اینکه بسیج و سپاه خدمت مومنانه و محرومیت‌زدایی را از رسالت به ماموریت تبدیل کرده اند، به تبیین راهبردها و مأموریت‌های پیش روی سازمان بسیج سازندگی در خصوص محرومیت زدایی، مردمی کردن اقتصاد و گروه های جهادی پرداخت.

نوشته های مشابه
دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری قم در صدر شکایت‌های مردمی
همایش ملی دریاچه نمک و کنترل گردوغبار در قم برگزار می‌شود
‌خسارت ده هزار میلیاردی گردوغبار به قم
اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای مهار گردوغبار در قم
برپایی نمایشگاه نقاشی «فلورا» در قم
یادواره ۱۹۵ شهید گردان حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.