دستور استاندار قم برای رفع مشکلات پیست دوچرخه‌سواری پردیسان

شهر بیست/ استاندار قم دستورات لازم را برای رفع مشکلات پیست دوچرخه‌سواری پردیسان در قم صادر کرد و گفت: دستورات لازم برای رفع مشکلات این مجموعه به اداره کل راه و شهرسازی و کارگروه‌های مربوطه داده شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستور استاندار قم برای رفع مشکلات پیست دوچرخه‌سواری پردیسان
شناسه : 28618 | انتشار : 20 آبان 1399 - 20:09   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، بهرام سرمست در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه هشت شهر قم با تأکید برساخت فضاهای تفریحی و ورزشی برای جوانان، اظهار داشت: برای ساخت پیست دوچرخه‌سواری و توسعه فضای سبز و همچنین فضاهای تفریحی باید از شهردار قم و مجموعه شهرداری تشکر کرده و این اقدام قابل‌توجه بوده است.

استاندار قم گسترش فضاهای ورزشی و تشویق شهروندان به ورزش‌های همگانی را موردتوجه قرارداد و افزود: ساخت پیست دوچرخه‌سواری پردیسان می‌تواند هم در ارتقاء فرهنگ دوچرخه‌سواری در شهر قم و هم در بهبود جایگاه شهر قم در این ورزش مؤثر باشد.

سرمست با تاکید بر حل اختلافات بین شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی در اختصاص زمین موردنیاز به پیست دوچرخه‌سواری پردیسان، تصریح کرد: دستورات لازم برای رفع مشکلات این مجموعه به اداره کل راه و شهرسازی و کارگروه‌های مربوطه داده شد.

وی ادامه داد: امیدواریم هر چه سریع‌تر فرایند اداری و کارهای لازم انجام‌شده تا شهروندان و جوانان بتوانند از امکانات این پیست استفاده کرده و در افزایش نشاط اجتماعی در بین جوانان مؤثر باشد.

نوشته های مشابه
دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری قم در صدر شکایت‌های مردمی
همایش ملی دریاچه نمک و کنترل گردوغبار در قم برگزار می‌شود
‌خسارت ده هزار میلیاردی گردوغبار به قم
اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای مهار گردوغبار در قم
برپایی نمایشگاه نقاشی «فلورا» در قم
یادواره ۱۹۵ شهید گردان حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.