تکمیل پیست دوچرخه‌سواری پردیسان تا ۳ ماه آینده

شهر بیست/ شهردار قم از ساخت پیست‌های دوچرخه‌سواری در همه مناطق شهری قم خبر داد و گفت: پیست دوچرخه‌سواری پردیسان تا ۳ ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تکمیل پیست دوچرخه‌سواری پردیسان تا ۳ ماه آینده
شناسه : 28614 | انتشار : 20 آبان 1399 - 20:06   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان نژاد در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه هشت قم، اظهار داشت: خوشبختانه صحبت‌های استاندار قم در بازدید از پروژه پیست دوچرخه‌سواری گره‌های ساخت این پیست را در شهر قم باز کرد.

شهردار قم از ساخت هفت پیست دوچرخه‌سواری در پردیسان خبر داد و افزود: پیست بین‌المللی دوچرخه‌سواری پردیسان با هفت پیست مجزا در بیش از ۱۸ هکتار ساخته‌شده و در کنار این پیست یک پارک ترافیک نیز کلنگ زنی می‌شود.

سقاییان نژاد از ساخت پیست‌های دوچرخه‌سواری در همه مناطق قم خبر داد و تصریح کرد: این پیست‌های دوچرخه‌سواری هم برای ورزش‌های تخصصی و هم برای ورزش‌های همگانی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

وی هزینه‌های ساخت پیست دوچرخه‌سواری پردیسان را در مجموعه ۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این پیست تا سه ماه آینده آماده‌شده و شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

سقائیان نژاد در پایان با ابراز امیدواری در افزایش کیفیت اوقات فراغت جوانان در پیست‌های دوچرخه‌سواری، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری قم ساخت فضاهای تفریحی و ورزشی در شهر قم بوده و امیدواریم با ساخت این فضاها شاهد افزایش نشاط اجتماعی در شهر باشیم.

نوشته های مشابه
جواد افشار عزادار پدر شد
گویش قمی ثبت ملی می‌شود
راهیابی دو فیلم از قم به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
۴ هزار تخت به ظرفیت گردشگری قم اضافه می‌شود
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.