اتمام پروژه رمپ خروجی بزرگ‌راه امیرکبیر تا پایان آبان ماه

شهر بیست/ شهردار منطقه سه قم از اتمام پروژه رمپ خروجی بزرگ‌راه امیرکبیر تا پایان آبان ماه خبر داد و گفت: بر اساس قرارداد جدید، مدت تکمیل پروژه چهار ماهه در نظر گرفته‌شده اما باید ظرف دو ماه به اتمام برسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اتمام پروژه رمپ خروجی بزرگ‌راه امیرکبیر تا پایان آبان ماه
شناسه : 28162 | انتشار : 10 آبان 1399 - 17:13   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی وزیری به تشریح پروژه رمپ خروجی بزرگ‌راه امیرکبیر پرداخت و اظهار داشت: رمپ خروجی بزرگ‌راه امیرکبیر یکی از پروژه‌های مهم در منطقه سه بوده که بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در حال اجراست.

شهردار منطقه سه قم، موقعیت پروژه را تشریح کرد و افزود: رمپ خروجی بزرگ‌راه امیرکبیر به سمت عوارضی کاشان ۷۰۰ متر طول داشته و با رفع مشکلات قرارداد مجدداً عملیات عمرانی آن کلید خورده است.

روحانی وزیری، مدت قرارداد تکمیل رمپ خروجی بزرگ‌راه امیرکبیر را ۴ ماه اعلام و تصریح کرد: بر اساس قرارداد جدید مدت تکمیل پروژه ۴ ماه در نظر گرفته‌شده اما باید ظرف دو ماه پروژه تکمیل شود.

وی، مشکلات ترافیکی این محور را دلیل الزام پایان پروژه زودتر از قرارداد دانست و تأکید کرد: خاک‌برداری و نقشه برداری پروژه انجام‌شده و در حال حاضر پروژه در مرحله جدول گذاری است.

روحانی وزیری، زمان اتمام رمپ خروجی بزرگ‌راه امیرکبیر را ۲۰ آبان دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده پروژه باید تا ۲۰ آبان ماه تکمیل‌شده و تا پایان آبان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان با یادآوری مشکلات ترافیکی مسیر بزرگ‌راه امیرکبیر به سمت اتوبان کاشان گفت: امیدواریم با اتمام رمپ خروجی بزرگ‌راه امیرکبیر مشکلات ترافیکی این محور حل‌شده و مسیری ایمن در اختیار شهروندان قرار گیرد.

نوشته های مشابه
جواد افشار عزادار پدر شد
گویش قمی ثبت ملی می‌شود
راهیابی دو فیلم از قم به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
۴ هزار تخت به ظرفیت گردشگری قم اضافه می‌شود
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.