آغاز عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و آموزشی حضرت خدیجه(س) +تصاویر

شهر بیست/ عملیات اجرایی مجتمع خدماتی رفاهی و آموزشی ام‌المؤمنین حضرت خدیجه(س) متشکل از چهار مرکز خدماتی فرهنگی، ستاد غدیر، ستاد اعتکاف و موزه احکام فقهی در بلوار پیامبر اعظم قم آغاز شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و آموزشی حضرت خدیجه(س) +تصاویر
شناسه : 28048 | انتشار : 06 آبان 1399 - 14:16   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع خدماتی فرهنگی و آموزشی ام‌المؤمنین حضرت خدیجه(س) با حضور شهردار قم، رئیس شورای اسلامی شهر قم و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد. همچنین حجج الاسلام حبیب فرحزاد، تکیه‌ای و ثبانی نیز حضور داشتند.

زمین مجتمع خدماتی رفاهی و آموزشی ام المومنین حضرت خدیجه(س) در جوار بلوار پیامبر اعظم(ص) قرار گرفته و مرکزی زیارتی، فرهنگی و تبلیغی در آن احداث خواهد شد.

مهدی کلانترزاده در آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع خدماتی فرهنگی و آموزشی ام المومنین حضرت خدیجه(س) با تشکر از شورا و شهرداری و بانیان مؤسسه حضرت خدیجه(س)، اظهار داشت: این پیوند مشترک و مبارکی است که بین مسئولان و مدیران شهری و بانیان این مرکز با برکت به وجود آمد و به بار نشسته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: این زمین به پیشنهاد شهردار و تصویب شورای اسلامی شهر از امروز رسما در اختیار بانیان مجتمع خدماتی رفاهی و آموزشی ام المومنین حضرت خدیجه(س) قرار می گیرد.

وی با تاکید بر قرار گیری این مجتمع جوار بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص) افزود: بلوار حضرت خدیجه(س) نیز در کنار این مجتمع مراحل نهایی احداث خود را طی می‌کند که امروز نیز بازدید از مراحل نهایی احداث آن انجام خواهد شد.

کلانترزاده افزود: بخشی از زمین واگذار شده در اختیار مجموعه تحت امر ستاد اعتکاف به مسئولیت حجت الاسلام تکیه‌ای قرار خواهد گرفت و بخش دیگری هم به موزه احکام فقهی با مسئولیت حجت الاسلام فلاح‌زاده واگذار شده است.

در مجتمع خدماتی رفاهی و آموزشی ام المؤمنین حضرت خدیجه(س)، چهار مرکز از جمله مرکز خدماتی فرهنگی حضرت خدیجه، ستاد غدیر، ستاد اعتکاف و موزه احکام فقهی ایجاد خواهد شد. متولیان اجرای این مجموعه اظهار آمادگی کرده‌اند که کار ساخت آن تا سال آینده به پایان برسد.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.