راهاندازی سامانه ارتباطات مردمی «گلسا»
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیانیکی از برنامههای سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم را فرهنگسازی برای نگهداری و پرورش گلهای آپارتمانی عنوان و بیان کرد: زندگی آپارتماننشینی و محرومیت از برخورداری از فضای سبز در منازل چالشی است که زندگی در عصر جدید با آن درگیر است.
وی از راهاندازی سامانه ارتباطات مردمی «گلسا» خبر داد و تصریح کرد: این سامانه پاسخگویی سؤالات شهروندان در حوزه حفظ و نگهداری از فضای سبز، گل و گیاه و گیاهپزشکی است.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم نحو دسترسی شهروندان به پاسخ سؤالات خود را تشریح کرد و گفت: شهروندان میتوانند سؤالات خود را در از سه روش، درگاه الکترونیکی سازمان در بخش خدمات به آدرس www.QOMparks.ir ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۳۹۷ و تلفن گویای ۳۷۸۳۸۰۸۹ مطرح کنند.
جوادیان، فرهنگسازی برای ارتقای فرهنگ شهروندی را نیازمند آموزش و توجه مدیران دانست و تأکید کرد: سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم برنامههای جامعی را در جهت فرهنگسازی در حوزه فضای سبز اجرا کرده و توجه لازم را به پیوستهای فرهنگی این حوزه دارد.
وی ادامه داد: خوشبختانه استقبال شهروندان از برنامههای فرهنگی سازمان بسیار پرشور بوده و این مشارکت انگیزه مضاعفی برای اجرای طرحها و برنامهها است.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم در پایان شیوع ویروس کرونا و تغییرات ایجادشده در سبک زندگی مردم در جهان را موردبررسی قرارداد و خاطرنشان کرد: نگهداری و پرورش گلهای آپارتمانی و زینتی با توجه به شرایط ایجادشده و محدودیتهای اجتماعی میتواند در حفظ سلامت روان مردم تأثیر بسیاری داشته باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Thursday, 2 January , 2025