پیگیری بیش از ۵۶۰۰ پیام مردمی در سامانه ۱۳۷

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم از ثبت و پیگیری بیش از ۵ هزار و ششصد پیام مردمی در قالب سامانه ۱۳۷ در مرداد امسال خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیگیری بیش از ۵۶۰۰ پیام مردمی در سامانه ۱۳۷
شناسه : 26235 | انتشار : ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به پیام‌های رسیده به سامانه ۱۳۷ در مرداد امسال، اظهار داشت: بیشترین موضوعی که در این پیام‌ها به آن اشاره شده درخواست استقرار باکس جمع‌آوری خاک و نخاله و رها شدن غیرمجاز خاک و نخاله در معابر است.

به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم، ساخت و ساز بدون مجوز، سد معبر دستفروشان و فروشندگان دوره گرد، سد معبر اصناف و نظافت معابر از دیگر مسائلی هستند که در پیامهای مردادماه ۱۳۷ به آنها اشاره شده است.

کلانترزاده ادامه داد: همچنین مسائلی مانند ترمیم روکش آسفالت، مزاحمت سگ ولگرد، هرس درختان، صنوف مزاحم و باز ماندن شیر فلکه فضای سبز از دیگر موضوعات پرتکرار پیام‌های سامانه ۱۳۷ در مردادماه امسال بود.

وی با اشاره به فراوانی موضوعات پیام‌ها در هر منطقه، افزود: در منطقه دو سد معبر دستفروشان و اصناف مزاحم بیشترین فراوانی را دارد و در منطقه ۵ بیشترین پیامها مربوط به ساخت و ساز غیر مجاز است، در منطقه هشت هم موضوعی که بیشتر از همه ذهن مردم را مشغول کرده سد معبر است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: در حوزه مسئولیت سازمان مدیریت پسماند، استقرار باکس جمع‌آوری خاک و نخاله و مزاحمت سگ‌های ولگرد بیشترین فراوانی درخواست‌های مردمی را دارند و در سازمان پارک‌ها هرس و آبیاری درختان و تزاحم سیم برق با درخت موضوعی است که بیشتر در سامانه ۱۳۷ تکرار می شود.

کلانترزاده ادامه داد: در سازمان اتوبوسرانی انتقادات مردمی و انتظار بیش از اندازه مسافرین در ایستگاه از مهم‌ترین موضوعات است. در سازمان تاکسیرانی دریافت کرایه بیش از ضابطه و بدرفتاری راننده بیشترین حجم پیام‌های سامانه ۱۳۷ را دارد.

وی با اشاره به میزان رضایت مندی در پاسخگویی به مردم در قالب سامانه ۱۳۷ اظهار داشت: منطقه هشت شهرداری قم توانسته صد درصد رضایت را جلب کند، همچنین منطقه یک ۹۷ درصد و منطقه سه ۹۶ درصد رضایت مردمی را در مردادماه کسب کرده اند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه پیگیری درخواست‌های مردمی در موضوع سد معبر در دو منطقه هشت و پنج رضایت کامل را کسب کرده، ادامه داد: در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک، سازمان تاکسیرانی توانسته بیشترین رضایت‌مندی را داشته باشد و در حوزه شهرسازی هم منطقه هشت و منطقه دو توانسته‌اند رضایت‌مندی کامل جلب کنند.

کلانترزاده با اشاره به اینکه میزان رضایت از حوزه فضای سبز در تمام مناطق هشت گانه شهرداری بالای ۹۵ درصد است، گفت: در حوزه معاونت خدمات شهری سازمان‌های فضای سبز، آتشنشانی و زیباسازی بیشترین رضایت مردمی را جلب کرده اند.

وی با اشاره به اهمیت ارتباط دو سویه میان شهرداری قم و شهروندان، خاطرنشان کرد: سامانه ۱۳۷ این ظرفیت را دارد که به دغدغه‌های تخصصی شهروندان در حوزه مدیریت شهری هم رسیدگی کرده و موضوعات متنوع حوزه عملکردی شهرداری را مورد پوشش قرار دهد.

نوشته های مشابه
سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم منصوب شد
نقد فیلم «پیرپسر»/ «شتاب کردم که آفتاب بیاید، نیامد»
نقش باد غالب در ریزگرد‌های استان قم
همایش علوم اسلامی و انسانی دیجیتال در قم برگزار می‌شود
برنامه هیئات مذهبی قم در دهه اول محرم
نقد فیلم «زیبا صدایم کن»/ پدری با گل‌های کاغذی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.