حمایت از نقدهای کارشناسی در حوزه فضای سبز/ نقش مطالبهگری مردمی در مدیریت بهتر شهرها
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اهمیت و جایگاه اطلاعرسانی در جامعه در ایجاد مطالبهگری صحیح و نشاط اجتماعی، اظهار داشت: آگاهسازی مردم از اقدامات در حال انجام عامل مهمی در شناسایی ظرفیتهای بالقوه شهر و ایجاد توسعه پایدار است که نباید از آن غافل شد.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم، حضور و مشارکت مردم را در پویایی شهر موردتوجه قرارداد و افزود: یکی از شاخصهای جامعه پیشرفته و شهر توسعهیافته میزان مشارکت شهروندان و نشاط اجتماعی و درنتیجه امید به آینده در بین مردم است.
جوادیان به برگزاری جشنواره رسانه ای شهر ما اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره تخصصی در ارتقای شیوعهای اطلاعرسانی و درنتیجه ایجاد فرصت نقد و مطالبهگری کارشناسانه مردم نقش مؤثری دارد.
وی، مطالبه گری مردم را تنها راه مدیریت دقیق و صحیح در سطح کلان عنوان کرد و گفت: آگاهی مردم از چالشهای مدیریت شهری و مشکلات پیشرو در شرایط کنونی میتواند در ایجاد همدلی در بین مردم و مدیران و درنتیجه حل مشکلات کمک شایانی کند.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم، ایجاد بانک اطلاعاتی از نقدها و نگاه اهالی رسانه از مطالبات مردمی و مدیریت شهری را یکی از امتیازات برگزاری این جشنواره مطرح و بیان کرد: این اطلاعات در تصمیمات مدیران شهری بسیار تأثیرگذار بوده و نقش کلیدی در آینده ایفا میکند.
جوادیان، سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم را آماده دریافت نقدها و دیدگاههای مردم و خانواده رسانه دانست و ابراز کرد: بعد از پایان جشنواره محتواهای تولیدشده در حوزه فضای سبز موردتوجه و نگاه دوباره کارشناسان سازمان قرارگرفته و حمایت خواهد شد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Monday, 6 January , 2025