آغاز مجدد عملیات عمرانی پروژه تقاطع جعفریه با کمربندی امام علی(ع)

شهر بیست/ سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از آغاز مجدد عملیات عمرانی پروژه تقاطع جعفریه با کمربندی امام علی(ع) خبر داد و گفت: سه ماه اخذ مجوز برای مسدود کردن بخشی از کمربندی با پلیس‌راه طول کشیده و درگیر بودیم تا خوشبختانه این مجوز صادر شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز مجدد عملیات عمرانی پروژه تقاطع جعفریه با کمربندی امام علی(ع)
شناسه : 25308 | انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید ابوالفضل میریک امامی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی درروند انجام پروژه‌های عمرانی در شهرداری، اظهار داشت: درروند اجرای پروژه‌ها با توجه به مطالبه مردم در اجرای به‌موقع پروژه‌ها لازم است شهروندان در جریان روند اجرای پروژه‌ها قرار گیرند.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با تأکید بر اجرای پروژه‌ها در زمان‌بندی مشخص‌شده، افزود: پروژه جعفریه به علت مشکلات متعددی و عدم همکاری لازم همه ارگان‌های مرتبط با تأخیر مواجه بوده و زمان بهره‌برداری این پروژه به تأخیر افتاده است.

میریک امامی اجرای پروژه تقاطع جعفریه با کمربندی امام علی (ع) را یکی از پروژه‌های مهم و مؤثر در ترافیک خواند و بیان کرد: با اجرای این پروژه خروج و ورود به سمت جاده جعفریه از سمت کمربندی امام علی(ع) با امنیت و به‌راحتی انجام می‌شود.

وی علت تأخیر آغاز عملیات عمرانی عرشه یک را تشریح کرد و گفت: سه ماه اخذ مجوز برای مسدود کردن بخشی از کمربندی با پلیس‌راه طول کشیده و درگیر بودیم تا خوشبختانه این مجوز صادر شد.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از آغاز عملیات عمرانی عرش یک خبر داد و تصریح کرد: تکمیل عرش یک و رمپ یک آغازشده و رمپ و لوپ دوم با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال اجرا بوده و تا آخر مرداد تکمیل خواهد شد.

میریک امامی انحراف بلافاصله‌ای مسیر ترافیک برای تکمیل عرشه دو را بعد از پایان عرش یک دانست و تأکید کرد: این پروژه تا اول مهرماه به‌صورت کامل به بهره‌برداری رسیده و امیدواریم شاهد ایمنی و روانی ترافیک این مسیر برای شهروندان باشیم.

وی اعتبار این پروژه را هشت میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری لازم همه ارگان‌ها این پروژه در زمان موردنظر به پایان رسیده و نیاز به تزریق اعتبار مجدد نداشته باشیم.

نوشته های مشابه
فاز دوم خط نخست مترو قم تا ۱۴۰۶ تکمیل می‌شود
رسیدگی به تخلفات ۱۰ هزار و ۷۹۰ پرونده در کمیسیون ماده ۱۰۰ قم
مجتمع آب‌درمانی قم تا پایان امسال افتتاح می‌شود
ضرورت پیگیری احداث شهرک بازیافت در قم
تلاش برای تولید شن و ماسه از نخاله‌های ساختمانی در قم
پیش‌بینی بودجه ۲۰ میلیاردی برای احداث مجتمع بازیافت پسماند در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.