۶۰ هزار تن آسفالت طی سه ماهه نخست سال در قم توزیع شد

شهر بیست/ مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم از توزیع و پخش ۶۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر در سه ماهه ابتدایی سال خبر داد و گفت: با هماهنگی میان شرکت‌های دولتی مانع از دوباره‌کاری در آسفالت شهری می‌شویم اما هنوز به مدیریت واحد شهری دست نیافتیم و مشکلات باقی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۶۰ هزار تن آسفالت طی سه ماهه نخست سال در قم توزیع شد
شناسه : 24376 | انتشار : 24 تیر 1399 - 17:52   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مسعود بخشی با اشاره به اهمیت توزیع آسفالت در سطح شهر، اظهار داشت: هم‌اکنون آسفالت برخی از کوچه‌ها در دست اقدام است ولی به علت نبود مدیریت یکپارچه شهری در برخی از موارد مجبور به حفاری مجدد برخی مسیرها می‌شویم.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: با هماهنگی میان شرکت‌های دولتی مانع از دوباره‌کاری در آسفالت شهری می‌شویم اما هنوز به مدیریت واحد شهری دست نیافتیم و مشکلات باقی است.

بخشی با بیان اینکه متصدی شهر باید یکی باشد و تا مطمئن نشدیم در این معبر، حفاری انجام می‌شود دست به آسفالت نمی‌زنیم، تصریح کرد: گاهی سازمان نیز اعتبار خاص را برای انجام پروژه و حفاری به‌موقع ندارد و شهرداری مجبور می‌شود صبر کند و در برخی موارد نتوانیم آسفالت کنیم، گاهی نیز پیش‌آمده است که نقطه‌ای را آسفالت کرده‌ایم اما با ایجاد حوادث، آسفالت از میان می‌رود.

وی ابراز کرد: در مجموعه شهری در تولید آسفالت در حوزه کمی و کیفی، رتبه قابل‌توجهی داریم و سه ماه نخست سال ۶۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر تولید و توزیع شد و سال قبل حدود ۲۰۰ هزار تن آسفالت در شهر به مرحله تولید و توزیع رسید.

نوشته های مشابه
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
برگزیدگان سومین جشن مهر سینمای ایران در قم معرفی شدند
پروژه‌های عمرانی حرم چهار امامزادگان فردو افتتاح شد
جشن «ملیکه ایران» در قم برگزار می‌شود
شورای شهر پیگیر مطالبات آتش‌نشانان است/ حقوق آتش‌نشانان قم تقویت می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.