تشکیل کمیته آموزش ترافیک/ برگزاری پویش‌های مردمی و دوره‌های آموزشی ترافیکی در سال ۹۹

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: با تشکیل کمیته آموزش ترافیک با محوریت سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، برگزاری پویش‌های مردمی باهدف ارائه آموزش‌های ترافیک به‌صورت تخصصی دنبال خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تشکیل کمیته آموزش ترافیک/ برگزاری پویش‌های مردمی و دوره‌های آموزشی ترافیکی در سال ۹۹
شناسه : 24128 | انتشار : ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک با اشاره به اهمیت برگزاری پویش‌های مردمی و تأثیر آن بر فرهنگ ترافیک، اظهار داشت: با تشکیل کمیته آموزش ترافیک با محوریت سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، برگزاری پویش‌های مردمی باهدف ارائه آموزش‌های ترافیک به‌صورت تخصصی دنبال خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از برگزاری نخستین پویش مردمی بعد از بازگشت به وضعیت سفید از زمان شیوع ویروس کرونا، افزود:یکی از برنامه‌های دارای اولویت سازمان در سال ۹۹ برگزاری پویش‌های مردمی و دوره‌های آموزشی برای ارتقاء فرهنگ ترافیک است که در همین راستا، پویش مردمی «احترام به خط سفید، احترام به زندگی» با هدف رعایت قوانین و مقررات مربوط به خط‌کشی عابر پیاده برگزار شد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم راه‌اندازی اتوبوس آموزش ترافیک در قم را یکی دیگر از برنامه‌های آموزشی کمیته آموزشی سازمان خواند و ادامه داد: این اتوبوس در مرحله نخست باهدف آموزش موتورسواران برای استفاده از کلاه ایمنی آغاز به کارکرده و برای راکبان بدون کلاه ایمنی دوره آموزشی برگزار می‌کند.

نیک، عدم انتقال موتورسیکلت به پارکینگ را فرصتی برای راکبان بدون کلاه ایمنی عنوان کرد و گفت: امیدواریم آموزش‌ها به همراه فیلم‌های واقعی از تصادف موتورسواران در سطح شهر قم باعث افزایش استفاده از کلاه ایمنی در قم شود.

نوشته های مشابه
رشد ۲۱ درصدی صدور پروانه ساخت‌وساز در بافت فرسوده قم
دفاتر تسهیل‌گری در محله‌های «لب چال» و «زنگارکی» قم افتتاح می‌شود
افزایش ۸۵ هزار مترمربعی فضای سبز در پردیسان قم
ناوگان سازمان اتوبوس‌رانی قم مجهز به سیستم سرمایشی است
وقوع ۴۰ درصد حوادث موتورسواران قمی در شب‌ها
آخرین اخطار شهرداری به آپارتمان‌های فاقد پایان‌کار پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.