مدیرکل جدید ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم معارفه شد

شهر بیست/ آیین معارفه مدیرکل جدید ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با حضور شهردارقم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مدیرکل جدید ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم معارفه شد
شناسه : 2395 | انتشار : 02 بهمن 1397 - 22:22   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیین معرفی مهدی کلانترزاده به عنوان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و تکریم حسین ایرانمنش سرپرست و حمیدرضا عابدی خرسند مدیرکل سابق این اداره کل با حضور دکتر سقائیان‌نژاد شهردار، معاونین، شهرداران مناطق، مدیران سازمان‌ها و مدیران کل شهرداری در سالن جلسات دفتر شهردار برگزار شد.

حمیدرضا عابدی خرسند از مردادماه سال ۱۳۹۵ از سوی شهردار قم به عنوان مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری منصوب شد و حسین ایرانمنش نیز مهرماه امسال پس از وی به عنوان سرپرست این اداره کل انتخاب شد.

مهدی کلانترزاده مدیرکل جدید اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم پیش از این به عنوان رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها فعالیت داشت.

سقائیان‌نژاد در این مراسم، انسجام و یکپارچگی در کار شهرداری را بسیار مهم دانست و اذعان کرد: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی شهرداری همین برقراری انسجام و هماهنگی در شهرداری و اطلاع‌رسانی بیرونی است.

وی افزود: روابط عمومی سازمان‌ها و مناطق شهرداری باید با روابط عمومی مرکز هماهنگ بوده و به گونه‌ای عمل نشود که مردم از فعالیت‌ها احساس ناهماهنگی و دودستگی در شهرداری داشته باشند؛ چرا که این روند کار شهرداری را با مشکل مواجه کرده و نامبارک است.

شهردار قم حراست از کیان شهرداری و تغذیه واحدهای مختلف آن را جزو دیگر وظایف روابط عمومی دانست و افزود: در دوره‌های قبل مدیریتی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شاهد نوآوری‌ها و اقدامات گسترده‌ای بودیم و امیدواریم مدیر جدید با نگاه اسلامی که دارد بتواند برنامه‌های خوبی را در این مجموعه اجرایی کند.

مهدی کلانترزاده نیز در این مراسم، با اشاره به حیطه وظایف و فعالیت‌های روابط عمومی در ادارات و ارگان‌های مختلف اظهار کرد: روابط عمومی در شهرداری کار بسیار سختی دارد چراکه گستره وظایف در شهرداری بسیار گسترده است.

وی با تأکید بر اینکه روابط عمومی باید زبان صادق و حرفه‌ای برای انعکاس خدمات و فعالیت‌های مدیریت شهری باشد تصریح کرد: وقتی شهرداری در شهر کار انجام ندهد کار روابط عمومی بسیار آسان خواهد بود، اما در حال حاضر با حضور دکتر سقائیان‌نژاد در صدر جایگاه مدیریت شهری، تیمی فعال و پرتلاش در شهرداری کار می‌کند و این شرایط اقدامات رسانه‌ای گسترده‌ای می‌طلبد.

نوشته های مشابه
فریاد در «سکوت»
مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم معرفی شد
نخستین دستگاه توموتراپی در قم راه‌اندازی می‌شود
فعالیت ۵ موکب بقاع شاخص قم در ایام اربعین
ضرورت توسعه مراکز تفریحی و فرهنگی ویژه بانوان در قم/ بانوان خبرنگار در حوزه زنان دغدغه‌مند باشند
انجام ۷۶ هزار طعمه‌گذاری برای مبارزه با موش‌ها در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.