تفاهم‌نامه ساخت دو هتل در قم امضا شد/ ارتش در قم هتل می‌سازد

شهر بیست/هم‌زمان با دهه کرامت، دو قرارداد سرمایه‌گذاری بالغ بر ۶۳۰۰ میلیارد ریال در بلوار پیامبر اعظم(ص) بین شهرداری قم، بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی و سرمایه‌گذار بخش خصوصی منعقد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تفاهم‌نامه ساخت دو هتل در قم امضا شد/ ارتش در قم هتل می‌سازد
شناسه : 23939 | انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، قرارداد سرمایه‌گذاری و مشارکت در پروژه‌های بزرگ هم‌زمان با دهه فرخنده کرامت بین شهرداری قم، بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی و سرمایه‌گذار بخش خصوصی منعقد شد.

این مراسم با حضور سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، آقایی قائم‌مقام مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی و جعفری سرمایه‌گذار بخش خصوصی برگزار شد تا خدمت دیگری از شهرداری قم در راستای رسیدن به شهری توسعه‌یافته به مردم شریف قم ارائه شود.

قابل‌ذکر است مبلغ تفاهم‌نامه عددی بالغ‌بر ۶۳۰۰ میلیارد ریال برای ساخت و احداث هتل چهار ستاره با زیربنایی به مساحت ۵۱ هزار مترمربع در ۱۶ طبقه و مجتمع تجاری و اقامتی در زمینی به مساحت ۵۷۰۰ مترمربع در بلوک ۳۱ بلوار پیامبر اعظم(ص) است.

محمدرضا معرفت، قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری در آیین امضای قرارداد سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری قم با بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی و سرمایه‌گذار بخش خصوصی، با اشاره به امضای دو تفاهم نامه سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبراعظم با بنیاد تعاون ارتش و یک شرکت بین‌المللی، اظهار کرد: پروژه سرمایه‌گذاری ارتش احداث یک مجتمع تجاری اقامتی در زمینی به مساحت ۷ هزار و ۹۰۰ متر در بلوک ne31 بلوار پیامبر اعظم که در ۱۰ طبقه و با ۴۱ هزار مترمربع زیربنا احداث خواهد شد.

https://www.qom.ir/wp-content/uploads/2020/07/8.jpg

وی بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط بنیاد تعاون ارتش این پروژه به سرعت اجرایی خواهد شد. در این قرارداد ۳۱ درصد سهم شهرداری و ۶۹ درصد سهم سرمایه گذار است.

قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با تاکید بر اینکه قرارداد پروژه سرمایه‌گذاری با شرکت بین‌المللی نیز شامل احداث مجتمع تجاری و اقامتی است، گفت: شهرداری در مجتمع تجاری ۶۹ درصد سهم دارد و سرمایه‌گذار هم ۳۱ درصد از تجاری و بخش اقامتی را در اختیار خواهد داشت.

وی گفت: این پروژه در ۱۶ طبقه و با ۵۰ هزار مترمربع زیربنا احداث خواهد شد؛ آورده شهرداری در دو پروژه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان خواهد بود و آورده سرمایه‌گذاران حدود ۴۵۰ میلیارد تومان است.

همچنین آقایی، قائم مقام مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی با تأکید بر حضور فعال همه مردم در توسعه کشور، اظهار داشت: برای رسیدن به شرایط مطلوب در همه حوزه‌ها باید شرایط مشارکت مردم را بیش از بیش فراهم کنیم.

https://www.qom.ir/wp-content/uploads/2020/07/%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87%E2%80%8C%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-9.jpg

قائم‌مقام مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی، ابعاد قرارداد ساخت مجتمع تجاری با شهرداری قم را تشریح کرد و افزود: این مجتمع تجاری در بلوک ۳۱ بلوار پیامبر اعظم(ص) در ده طبقه و با زیربنایی به مساحت ۴۱ هزار مترمربع احداث خواهد شد.

آقایی از انجام پروژه در کوتاه‌ترین زمان خبر داد و گفت: با توجه به قرارداد، سهم شهرداری ۳۱ درصد و ۶۹ درصد نیز سهم بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی با ابراز خرسندی از امضا قرارداد ساخت این هتل در شهر قم، خاطرنشان کرد: این قرارداد امکان ارائه خدمات مناسب به مردم و پرسنل ارتش جمهوری اسلامی به ویژه برای دوره‌های بصیرت را فراهم کرده و امیدواریم شاهد اتفاقات بیشتری در این حوزه باشیم.

همچنین محسن جعفری، سرمایه‌گذار پروژه هتل طوبی۲ قم با بیان اینکه پروژه هتل طوبی ۲ قم در زمینی به متراژ ۵ هزار و ۷۰۰ مترمربع اجرا خواهد شد، اظهار کرد: پروژه هتل طوبی یک هم در زمینی به مساحت ۸ هزار و ۷۰۰ مترمربع در حال اجرا است.

https://www.qom.ir/wp-content/uploads/2020/07/%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87%E2%80%8C%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-12.jpg

سرمایه‌گذار پروژه هتل طوبی ۲ قم با اذعان به اینکه نیت ما از سرمایه‌گذاری در شهر قم خدمت به زوار حضرت معصومه(س) است و این افتخاری برای هرکسی خواهد بود، افزود: این آخرین پروژه ما نخواهد بود و در پروژه‌های بعدی نیز در قم و مشهد فعال هستیم.

جعفری گفت: پس از تصویب قرارداد سرمایه‌گذاری هتل طوبی ۲ در شورای شهر و ابلاغ، عملیات اجرایی همانند پروژه‌ هتل طوبی یک که پیشرفت قابل توجهی دارد آغاز خواهد شد و زمان پیش‌بینی شده اتمام پروژه ۴۸ ماه است و امید داریم بتوانیم سریع‌تر از زمان‌بندی پروژه‌ را به بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: رقم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده در این پروژه نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان است که با توجه به فازهای توسعه‌ای به ۱.۵ برابر این مبلغ نیز امکان افزایش دارد.

نوشته های مشابه
آمادگی ۳۵۰ دستگاه تاکسی برای سرویس‌دهی در روز انتخابات
پروژه‌های اطراف حرم با مشورت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اجرا می‌شود
پروژه‌های اطراف حرم در زمان‌بندی مشخص اجرایی شود
احداث سازه سردر صحن شرقی خلاف نظر آستان مقدس است
زیربنای ۱۲۰ هزار مترمربعی پروژه بسط شرقی حرم مطهر
۱۶ پلاک اطراف بسط شرقی حرم مطهر تملک می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.