پرداخت رقم ناچیزی از جرائم رانندگی به شهرداری قم

شهر بیست/ مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با بیان اینکه طبق ماده ۲۳ قانون راهنمایی و رانندگی قرار بوده که ۷۰ درصد جرائم در شهرها به شهرداری‌ها تعلق گیرد، اظهار کرد: متاسفانه طی سالیان گذشته خصوصا سه سال گذشته رقم ناچیزی به شهرداری پرداخت شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پرداخت رقم ناچیزی از جرائم رانندگی به شهرداری قم
شناسه : 22009 | انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی اصغر رنگرز جدی با بیان اینکه برای شهرداری بیش از ۳۰۰ وظیفه پیش‌بینی شده است، گفت: حفظ ایمنی شهر، حمل و نقل شهری، نگهداری فضای سبز، ایجاد و توسعه معابر و… جزو وظایف شهرداری است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با بیان اینکه اگر مردم آگاهی کامل در خصوص اهمیت عوارض داشته باشند نسبت به پرداخت آن اقدام خواهند کرد، افزود: عوارض ساختمانی بیشترین نقش را در حوزه درآمدی شهرداری دارد.

رنگرز جدی بیان کرد: برای عوارض ساختمانی ۱۵ درصد تخفیف نقدی در نظر گرفته شده، برای پرداخت عوارض نوسازی در همان سال ۱۰ درصد عوارض خوش‌حسابی تعلق می‌گیرد و برای عوارض اصناف هم اگر در موعد مقرر پرداخت شود ۱۵ درصد تخفیف به صورت پلکانی در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه طبق ماده ۲۳ قانون راهنمایی و رانندگی قرار بوده که ۷۰ درصد جرائم در شهرها به شهرداری‌ها تعلق گیرد، اظهار کرد: متاسفانه طی سالیان گذشته خصوصا سه سال گذشته رقم ناچیزی به شهرداری پرداخت شده است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم اضافه کرد: اگر به عنوان مثال سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان جرائم رانندگی وصول شده کمتر از ۲۵۰ میلیون تومان به شهرداری پرداخت شده است.

رنگرز جدی در پایان گفت: کارخانجاتی هستند که دفاتر آنها در تهران است و آلودگی و مشکلات آنها برای قم است، اما مالیات و عوارض را تهران پرداخت می‌کنند و سه سال است که مصوبه مجلس عنوان کرده که باید پرونده‌ها جابه‌جا شود اما نتیجه کامل گرفته نشده است.

نوشته های مشابه
فاز ۵ عمار یاسر قم افتتاح شد
قدردانی مدیر حوزه‌های علمیه از تحول چشمگیر در قم
دو مسیر دسترسی تونل غدیر احداث می‌شود
آمادگی شهرداری برای بهسازی قبرستان نو و وادی‌السلام/ اوقاف همکاری کند
پروژه زیرگذر شهید کبیری به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود
ساختمان شورای شهر قم افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.