اجرای طرح تبلیغی طه در ماه مبارک رمضان
به گزارش «شهر بیست»، مهدی شریفی در گفتوگو با خبرنگاران با اشاره به شیوع بیماری کرونا و انجام نشدن تبلیغ به صورت سنتی در ماه رمضان یا انجام به صورت محدود اظهار کرد: بر این اساس خانواده عقیق به عنوان مجموعه خصوصی، غیرانتفاعی و مردمی متشکل از طلاب حافظ قرآن و دانشجویان هنری ـ رسانهای طرح تبلیغی طه را اجرا میکند.
وی خاطرنشان کرد: طی این طرح ۱۱۴ نفر از مبلغان، قرآنیان و فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی خدمات هنری ـ رسانهای را دریافت میکنند و بر مبنای آموزشها به تبلیغ معارف دین در فضای مجازی میپردازند.
مدیر خانواده عقیق با اشاره به خدمات ارائه شده در قالب طرح تبلیغی طه گفت: آموزش، مشاوره، تأمین محتوا، کمک به فرآوری و تولید محصول مناسب فضای مجازی، امکانات و تجهیزات(استودیو، دوربین و باکس تدوین) و… از جمله خدماتی است که به صورت داوطلبانه و رایگان ارائه میشود.
وی از تولید بیش از هزار و ۱۱۴ محصول فرهنگی قرآنی مناسب انتشار در فضای مجازی در طول سالهای گذشته در خانواده عقیق با موضوعات مختلف خبر داد و افزود: بخشی از این محتوا به عنوان تولیدات هنری و رسانهای به مبلغان، قرآنیان و فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی ویژه ماه رمضان ارائه میشود.
شریفی خاطرنشان کرد: محتوایی نیز به همت کارشناسان آماده شده که در پایگاه اطلاعرسانی در دسترس همگان گرفته و ۴۰ پیشنهاد به مبلغان و فعالان فرهنگی نیز در قالب بسته روشنا نیز تهیه شده است.
وی عنوان کرد: بستههای محتوایی، بسته روشنا و استفاده از خدمات خانواده عقیق در ماه مبارک رمضان در پایگاه اطلاعرسانی aghighfamily.com/ramazan قابل دسترسی است.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Friday, 10 January , 2025