ثبت ۲۰۰ پیام مردمی در خصوص آبگرفتگی معابر و منازل در سامانه ۱۳۷
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به آمادهباش کامل سامانه ۱۳۷ برای ثبت و پیگیری درخواست های مردمی در زمان بارندگی اظهار کرد: تمام نیروهای سامانه در شیفتهای فوقالعاده پاسخگوی تماسهای مردمی هستند تا درخواستهای شهروندان به سرعت ثبت شده و مورد پیگیری قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از ۵۵۰ پیام در این سامانه ثبت شده است، افزود: بیش از ۲۰۰ مورد از این پیامها مربوط به آبگرفتگی معابر و منازل بوده که به واحدهای مربوطه جهت پیگیری ارجاع داده شده و بازخوردگیری از عملکرد آنها از شهروندان گرفته شده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری قم آماده دریافت گزارشهای شهروندان در خصوص آبگرفتگی است افزود: سامانه ارتباطات مردمی شهرداری به صورت شبانهروزی آماده دریافت گزارشهای شهروندان در خصوص آبگرفتگی معابر، منازل و سایر اماکن شهر قم بوده و عملکرد سامانه به گونهای طراحی شده که ارجاع مشکلات در کمترین زمان بوده و بازخوردگیری از شهروندان نیز انجام میشود.
وی با توجه به ملاک عمل قرارگرفتن اطلاعات حاصله از سامانه ۱۳۷ برای اقدامات مجموعههای مختلف شهرداری قم و تاکید شهردار قم بر رسیدگی سریع به درخواستهای مردمی و رفع مشکلات مطروحه اذعان کرد: از شهروندان گرامی تقاضا میشود در صورت مشاهده هرگونه مشکل از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۳۷ گزارش مشکلات احتمالی را به شهرداری قم گزارش نمایند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Wednesday, 23 April , 2025