ضدعفونی روزانه امکانات و فضاهای بوستان‌های شهر

شهر بیست/ مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم از ضدعفونی روزانه امکانات و فضاهای بوستان‌های شهر خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضدعفونی روزانه امکانات و فضاهای بوستان‌های شهر
شناسه : 20264 | انتشار : ۰۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمحسن میرهادی با اشاره به روند ضدعفونی فضاها و امکانات شهری برای مقابله با کرونا ویروس، اظهار کرد: روزانه با تدبیر صورت گرفته تمام امکانات و فضاهای شهری که امکان ایجاد خطر برای مردم دارند ضدعفونی می‌ود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه با بسیج امکانات پیمانکاران و نیروهای شهرداری بوستان‌ها و امکانات آنها نیز ضدعفونی می‌شود، افزود: ۷۳۳ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌ها و فضاهای شهری هر روز ضدعفونی می‌شود.

میرهادی با بیان اینکه آبخوری‌های سطح بوستان‌ها، بیش از ۲ هزار و۳۰۰ مترمربع نمازخانه‌ها، ۱۲ هزار و ۹۰۰ مترمربع زمین‌های بازی ضدعفونی روزانه انجام می‌شود، گفت: همچنین به طور روزانه ۱۳۴ وسیله بازی، هزار و ۲۶۶ وسیله ورزشی و بیش از ۲هزار و ۷۰۰ نیمکت سطح شهر ضدعفونی می‌شود.

وی با اذعان به اینکه همچنان بوستان‌های بزرگ شهر تعطیل هستند، خاطرنشان کرد: تاکنون نزدیک به ۱۴ هزار دستکش بین کارگران شهرداری توزیع شده و به صورت هفتگی نیز ۳ هزار ماسک و دستکش تحویل شده و به کارگران توزیع می‌شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم یکی از الزامات نیروهای ضدعفونی و مدیریت پسماند را لباس مخصوص دانست که تهیه این اقلام نیز صورت گرفته است.

نوشته های مشابه
سیمرغ‌های کوتاه فجر در قم به پرواز درمی‌آید
معادل ۲۷۵ هزار دستگاه کامیون در پروژه متروی قم خاک‌برداری شده است
تلاش برای هوشمندسازی تعیین خلاف ساخت‌وساز در قم
طراحی ۴۲ ایستگاه سبز اتوبوس در قم
ترافیک بلوار خداکرم سبک می‌شود
سهم ۸۲ درصدی پروژه‌های عمرانی در بودجه شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.