اجرای بیش از ۲۱۰۰ هکتار نهال‌کاری در قم/ امسال نهال شهروندی توزیع نمی‌شود

شهر بیست/ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گفت: از مهرماه امسال با آغاز پویش نهال‌کاری همگانی برای ایرانی سرسبز، دو هزار و صد هکتار نهال‌کاری در استان قم انجام شده که در قالب این پویش، اقشار مختلف مردم مشارکت مطلوبی داشته‌اند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای بیش از ۲۱۰۰ هکتار نهال‌کاری در قم/ امسال نهال شهروندی توزیع نمی‌شود
شناسه : 19475 | انتشار : 16 اسفند 1398 - 13:06   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم، سید محمد تقی سجادی ظهر امروز در حاشیه مراسم غرس نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی توسط استاندار قم با بیان اینکه هفته منابع طبیعی فرصتی برای ترویج فرهنگ درختکاری است، اظهار کرد: هر چند امسال به علت مشارکت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در مقابله با شیوع کرونا برنامه‌های ترویجی هفته منابع طبیعی که با محوریت تجمع مردم است لغو شده اما به صورت غیرحضوری برای ترویج این فرهنگ از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: از مهرماه امسال با آغاز پویش نهال‌کاری همگانی برای ایرانی سرسبز دو هزار و ۱۵۷ هکتار نهال‌کاری در استان قم انجام شده است که در قالب این پویش اقشار مختلف مردم مشارکت مطلوبی داشته‌اند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم از احداث ۳۱ سازه آبخیزداری در استان قم طی سال جاری خبرداد و گفت: هر چند این سازه‌ها کاربردهای بسیاری برای استان به دنبال دارد اما همچنان در حوضه‌های آبخیز نیازمند اجرای پروژه‌های بیشتری هستیم.

وی با تاکید بر اینکه امسال در هفته منابع طبیعی توزیع نهال شهروندی نداریم، گفت: برای برخی از پادگان‌های نظامی و اماکن عمومی از جمله شهرک‌های صنعتی توزیع نهال انجام شده است.

نوشته های مشابه
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارستان اشراق
ثبت ۳۳ وقف جدید در قم
جشنواره روایت جهاد استان قم تمدید شد
حضور آتش‌نشانان قمی در مقابل استانداری
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.