پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی توسعه بوستان زائر

شهر بیست/ شهردار منطقه چهار قم گفت: توسعه بوستان زائر با اعتبار حدود ۷ میلیارد تومانی از سال گذشته ادامه داشته که ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی توسعه بوستان زائر
شناسه : 17808 | انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به آخرین وضعیت احداث بوستان کوثر، اظهار کرد: عملیات کاشت بوستان کوثر با اعتبار ۵ میلیارد تومان  انجام شده و پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی دارد.

شهردار منطقه چهار قم همچنین با بیان اینکه بوستان شهید زین‌الدین امسال اعتبار مصوب یک میلیارد تومانی داشته است، افزود: در اصلاحیه اعتبار این بوستان یک میلیارد تومان افزایش داشته و تلاش داریم امسال آن‌ را نهایی کنیم.

اصفهانیان مقدم با بیان اینکه فضای سبز باغ پرندگان اعتبار مصوب آن دو میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: خاکبرداری، اجرای محوطه سنگی و کاشت گیاه و آبیاری پیشرفت ۸۵ درصد داشته و افزایش اعتباری برای احداث مخزن پروژه داشتیم که به زودی آغاز می‌شود.

وی از کاشت فضای سبز بوستان ربانی‌نژاد در بنیاد با افزایش ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار آن خبر داد و افزود: توسعه بوستان زائر با اعتبار حدود ۷ میلیارد تومانی از سال گذشته ادامه داشته که ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار منطقه چهار قم همچنین از اجرای بوستان خضر خبر داد و گفت: توسعه بوستان علوی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی در حال احداث بوده که ۵ میلیارد ریال هم اصلاحیه اضافه شده و بهسازی فضای سبز و ابنیه در حال انجام است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده شهر قم
دو پارکینگ عمومی شهر قم در سال جاری مکانیزه می‌شود
ضرورت ایجاد ۵ پایگاه مدیریت بحران در شهر قم
پساب شهری نجات‌بخش فضای سبز قم
۴۰ عنوان طرح پژوهشی در حوزه مدیریت شهری قم اجرا می‌شود
عملکرد ۹ ساله شهرداری قم تشریح می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.