تصادفات رانندگی امروز قم ۱۰ مجروح بر جای گذاشت/ پرواز بالگرد اورژانس برای انتقال مجروحان

شهر بیست/ سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به مجروحیت ۱۰ نفر در حوادث ترافیکی امروز قم، گفت: در یکی از حوادث بر اثر برخورد دو خودروی سواری که از زائران کربلای معلی بودند، هفت نفر مجروح شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تصادفات رانندگی امروز قم ۱۰ مجروح بر جای گذاشت/ پرواز بالگرد اورژانس برای انتقال مجروحان
شناسه : 13706 | انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مهدی فراهانی با بیان اینکه صبح امروز برخورد دو خودرو با یکدیگر هفت مجروح برجای گذاشت، افزود: این دو خودروی سواری که بنا به گفته سرنشینان از زائران کربلای معلی بودند و اهالی شهرهای مشهد و تهران هستند در مسیر اراک به سلفچگان دچار حادثه شدند.

وی گفت: جهت انتقال مجروحان این تصادف علاوه بر آمبولانس زمینی، اورژانس هوایی قم نیز به محل اعزام شد و پنج مجروح توسط بالگرد به بیمارستان شهیدبهشتی قم و ۲ مجروح با امبولانس اورژانس به بیمارستان امام رضا(ع) انتقال داده شدند.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم عنوان کرد: در حادثه‌ای دیگر ظهر امروز برخورد ۲ خودرو در محور جعفریه قم سه مجروح بجای گذاشت که مجروحین این تصادف نیز با ۲ دستگاه امبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی گفت: با توجه به آغاز بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) از کربلای معلی و پیش بینی شلوغی جاده‌های استان، اورژانس ۱۱۵ استان قم طبق برنامه ریزی انجام شده با بکارگیری تمامی ظرفیت و نیز اورژانس هوایی در آمادگی کامل و صد درصد جهت پوشش امدادی جاده‌ها و ارائه خدمات درمانی احتمالی به مصدومان حوادث ترافیکی است.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.