خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم از تملک چندین خانه تاریخی در سال گذشته و سال جاری خبر داد و گفت: بهسازی خانه تاریخی آیت‌الله فیض در دستور کار قرار گرفته و خانه تاریخی توکلی به‌عنوان موزه عاشورا در سال جاری مرمت می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
شناسه : 84487 | انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا خاکی از اجرای پروژه محور مسجد جامع تا میدان کهنه خبر داد و اظهار داشت: این پروژه دارای مقیاس ملی بوده و با هماهنگی‌های لازم توانستیم این پروژه را زودتر از موعد به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به کف سازی و بهسازی ۱۵۰ متر از پروژه بهسازی محور امامزاده سلطان محمد شریف گفت: تهیه طرح جداره سازی چهارراه بازار با مشارکت معاونت شهرسازی و ساماندهی و مرمت سازی با الگوهای اصیل یکی از اقدام‌های شاخص در سال گذشته بود.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم در خصوص میدان تره‌بار میدان شهید مطهری بیان کرد: ورود به میدان تره‌بار میدان شهید مطهری از مهم‌ترین پروژه‌های سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی‌شده که در همین راستا ۲ میلیارد تومان جهت طراحی اختصاص‌یافته است.

وی از تملک چندین خانه تاریخی در سال گذشته و سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: بهسازی خانه تاریخی آیت‌الله فیض در دستور کار قرار گرفته و خانه تاریخی توکلی به‌عنوان موزه عاشورا در سال جاری مرمت می‌شود.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.