حجت الاسلام رفیعی:

امام حسن عسکری (ع) با ایجاد شبکه وکالت تشیع را از خطر انحراف نجات داد

شهر بیست/ استاد حوزه علمیه با اشاره به اقدامات امام حسن عسکری(ع) برای زدودن انحرافات از جامعه اسلامی گفت: نقش شبکه وکالت این بود که اجازه ندهد فرقه‌های انحرافی نظیر صوفیه و فرقه‌های کلامی منحرف، شیعیان را به انحراف بکشانند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
امام حسن عسکری (ع) با ایجاد شبکه وکالت تشیع را از خطر انحراف نجات داد
شناسه : 998 | انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از تسنیم قم، حجت الاسلام ناصر رفیعی شامگاه شنبه در جشن بزرگ میلاد امام حسن عسکری(ع) که در مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار شد، اظهار کرد: این امام همام با ایجاد شبکه وکالت جامعه را برای فضای غیبت طولانی امام زمان (عج) فراهم کرد.

وی با اشاره به اقدامات امام حسن عسکری(ع) برای زدودن انحرافات از جامعه اسلامی افزود: نقش دیگر شبکه وکالت این بود که اجازه ندهد فرقه‌های انحرافی نظیر صوفیه و فرقه‌های کلامی منحرف، شیعیان را به انحراف بکشانند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه حفظ دین اقدام بسیار مشکلی است، تصریح کرد: امام حسن عسکری(ع) برای ترویج معارف دین وکلایی را انتخاب کرده بودند که این وکلا برای نشر معارف سختی و فشارهای بسیار زیادی را متحمل شدند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با اشاره به اینکه علمای نیجریه و بحرین و قطیف عربستان برای اینکه به ترویج دین بپردازند با مشکلات زیادی مواجه هستند، افزود: شیخ زکزاکی از سوی حکومت نیجریه زیر ظلم و فشار است و شیخ نمر برای دفاع از دین اسلام به شهادت رسید اما هیچ گاه از نشر معارف دریغ نکرد.

رفیعی با بیان اینکه دین اسلام به سختی به دست شیعیان رسیده است، عنوان کرد: برای قرآن کریم که امروز در دست ماست سرها و گوش‌ها بریده شده است و امروز به راحتی و سهولت بهره می‌بریم و باید قدردان باشیم.

وی با اشاره به لزوم پاسخگویی به شبهات دینی دشمن، خاطرنشان کرد: امروز باید برای حفظ دین و اعتقادات جوانان اهتمام جدی داشته باشیم و از دین و قرآن مراقبت کنیم.

نوشته های مشابه
«نیمه‌راه» به پایان رسید
استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
«عموزاده» مدیرکل کانون پرورش فکری استان تهران شد
تجلیل از مؤسسات فعال فیلمسازی در ضیافت افطار حوزه هنری قم
سومین جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه در قم برگزار می‌شود
پوستر سومین جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه رونمایی شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.