کشف ۶۵۰ کیلو مواد مخدر و انهدام ۲ باند قاچاق در قم

شهر بیست/ جانشین فرمانده انتظامی استان قم از كشف حدود 650 کیلو مواد مخدر و انهدام 2 باند قاچاق در تیر ماه سال جاری در قم خبر داد و افزود: ترياک با ۶۴۵ كيلو، حشيش با یک کیلو و ۱۶۵ گرم و هروئین حدود ۵۰۰ گرم به ترتیب بیشترین سهم را در کشفیات دارند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف ۶۵۰ کیلو مواد مخدر و انهدام ۲ باند قاچاق در قم
شناسه : 9956 | انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صیاد درویشی درخصوص عملکرد فرماندهی انتظامیی استان در زمینه کشف مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ، اظهار داشت: با اقدامات ویژه صورت گرفته توسط ماموران این فرماندهی از ابتدای تیرماه تاکنون حدود ۶۵۰ کیلو انواع مواد مخدر در قم کشف شده است.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد مواد مخدر در محورهای مواصلاتی کشف شده است، گفت: تریاک با ۶۴۵ کیلو، حشیش با یک کیلو و ۱۶۵ گرم و هروئین حدود ۵۰۰ گرم به ترتیب بیشترین سهم را در کشفیات دارند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در مجموع کشفیات مواد افیونی ۴۳۴ درصد رشد داشته به انهدام ۲ باند قاچاق تهیه و توزیع مواد مخدر در ماه جاری اشاره و بر اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر و همچنین جمع آوری معتادان متجاهر در سطح استان تاکید کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری ۱۶ خرده فروش مواد مخدر در قم، گفت: یکی از اقدامات موثری که در زمینه مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر با هماهنگی دستگاه قضایی استان در دستور کار قرار دارد طرح پلمب کردن اماکن متعلق به این افراد است که در واقع می تواند ضربه مهلکی به آنان بزند.

سرهنگ درویشی با بیان اینکه پلیس و دستگاه ها و نهادهای مرتبط با رویکرد مراقبت بیشتر و ورود جدی‌تر برای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر اهتمام دارند، تصریح کرد: کسب این موفقیت ها مرهون هماهنگی بسیار خوبی است که در استان وجود دارد، بنابراین از دستگاه قضایی و همچنین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که به خوبی همکاران پلیس را پشتیبانی می کنند باید قدردانی کرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.