با حضور جلال سمیعی

چهل‌وپنجمین محفل طنز «قمپز» برگزار شد

شهر بیست/ چهل و پنجمین محفل طنز «قمپز» با موضوع «دورویی، نفاق و ریاکاری» برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
چهل‌وپنجمین محفل طنز «قمپز» برگزار شد
شناسه : 9919 | انتشار : ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، چهل و پنجمین محفل طنز قمپز عصر چهارشنبه به همت حوزه هنری قم و با حضور عباس احمدی دبیر دفتر طنز حوزه هنری قم، محمد غفاری معاون فرهنگی هنری حوزه هنری قم، جمعی از طنزپردازان قم و علاقه‌مندان به طنز در سالن غدیر اداره کل کتابخانه های عمومی قم برگزار شد.

مهمان ویژه قمپز چهل و پنجم، جلال سمیعی، روزنامه نگار و طنزپرداز مطرح کشور بود. او از سال ۱۳۸۱ فعالیت روزنامه نگاری را در گل آقا، مردم سالاری، همشهری، آینده سازان و بسیاری نشریات دیگر آغاز کرده و به طنزنویسی پرداخته است. وی یک‌بار نامزد جشنواره سراسری مطبوعات بوده و چندین بار برگزیده جشنواره‌های سراسری و منطقه‌ای طنز شده ‌است. «تاکسی هفت»، «و غیره»، «چگونه نقاش شویم» و «رساله صد فرمان» از آثار این طنزپرداز است.   

عباس احمدی در ابتدای چهل و پنجمین محفل طنز قمپز، ضمن شعرخوانی و خیرمقدم به حضار، اظهار کرد: قمپز چهل و پنجم با موضوع «دورویی، نفاق و ریاکاری» و موضوع آزاد فراخوان آثار شد و طنزپردازان قمی آثار خوبی را در این زمینه ارسال کردند.

همچنین جلال سمیعی در ابتدای سخنان خود، با ابراز خرسندی از حضور در جمع اهالی قمپز، گفت: خیلی خوشحالم در شهر قم چنین محفلی برگزار می شود و حضور در این محفل طنز و نفس کشیدن در شهری که از علاقه مندان به طنز هستند، برای من افتخار است.

مسعود یوسفی، محسن گایینی، حسن معارف‌وند، احمدرضا پاک نژاد، طاهره سادات ملکی، سید جواد یثربی، سید فؤاد موسوی، حجت الاسلام سید محمد حسینی، سید شهاب جدا، سید جواد میرصفی، امین شفیعی، فرهاد موحدی، سعید طارم و مریم ابراهیم زاده، آثار خود را در قالب شعر و نثر طنز خواندند.

پخش کلیپ و شوخی با موضوعات روز جامعه از دیگر بخش های قمپز چهل و پنجم بود.

در پایان این برنامه از صاحبان آثار برتر در دو بخش مرتبط با موضوع برنامه و موضوع آزاد تجلیل شد. سید جواد میرصفی، محسن گایینی، فرهاد موحدی، حسن معارف‌وند و امین شفیعی از طنزپردازانی بودند که در قمپز چهل‌وپنجم تجلیل شدند.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.