یک واحد غیرمجاز تولید و پخش داروهای گیاهی در قم پلمب شد

شهر بیست/ معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: یک واحد غیر مجاز که در محلی کاملاً غیر بهداشتی محصولات گیاهی و آرایشی بهداشتی تولید و پخش می‌کرد، توسط کارشناسان این مرکز شناسایی و پلمب شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
یک واحد غیرمجاز تولید و پخش داروهای گیاهی در قم پلمب شد
شناسه : 9907 | انتشار : ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از دانشگاه علوم قم، ابوالفضل نیک آزما گفت: طبق گزارش مردمی و هماهنگی های لازم با مراجع قضایی و معاون دادستان استان یک واحد غیر مجاز که اقدام به تولید و یخش محصولات گیاهی و آرایشی بهداشتی در یک محل کاملاً غیر بهداشتی می کرد، توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم شناسایی و پلمب شد.

وی بیان داشت: در این گشت و بازرسی کارشناسان معاونت غذا و دارو، نماینده سازمان تعزیرات حکومتی استان، نماینده معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، نماینده سازمان صمت و عوامل نیروی انتظامی حضور داشتند که یک واحد غیر مجاز (مسکونی) که اقدام به ساخت محصولات آرایشی بهداشتی، داروهای گیاهی، بسته بندی و برچسب گذاری می کرد، شناسایی و برخوردهای لازم صورت گرفت.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در این بازرسی حدود یک تن انواع مواد اولیه ساخت فرآورده های طبیعی سنتی، برچسب و ظروف خالی، رنگ غیرمجاز، فرآورده های آرایشی بهداشتی تقلبی و فرآورده های دارویی طبیعی سنتی تقلبی و غیر مجاز کشف و توقیف شد.

نیک آزما با بیان اینکه همشهریان می توانند گزارش های خود را در اختیار سامانه ۱۹۰ قرار دهند گفت: پرونده این واحد غیرمجاز جهت سیر قضایی و برخورد قانونی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.