همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ مدیر آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با شعار «همه با هم حامی آب باشیم» در قم برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم برگزار می‌شود
شناسه : 9874 | انتشار : ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمد کربلایی ابراهیمی با اشاره افزایش دمای هوا و رشد مصرف آب از ابتدای سال جاری تاکنون اظهار داشت: امروز بیش از هرزمان دیگر نیاز به فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب داریم تا بتوانیم از شرایط کنونی گذر کنیم.

وی با تأکید بر لزوم مدیریت مصرف، صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف در مصرف آب خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب سال‌هاست که فرهنگ‌سازی در این زمینه را با همکاری آموزش و پرورش در مدارس آغاز کرده است.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۸ هزار حامی آب در مدارس استان فعالیت می‌کنند، یادآور شد: آموزش‌های لازم در خصوص اهمیت آب و روش‌های صرفه‌جویی در مصرف به حامیان آب ارائه شده تا بتوانند در مدارس مروج این فرهنگ باشند.

وی، سال‌ها کمبود آب و خشکسالی را در کشور به ویژه استان قم مورد توجه قرار داد، تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به حفاظت و حراست از منابع آبی داریم بنابراین همه باید حامی آب باشیم.

کربلایی با بیان اینکه در همین راستا و در تداوم برنامه‌های فرهنگی شرکت آب و فاضلاب برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را با شعار «همه با هم حامی آب باشیم» را در دستور کار قرار دادیم، ابراز داشت: این همایش با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و برخی دیگر از دستگاه‌های استان جمعه ۲۸ تیرماه برگزار خواهد شد.

وی، مسیر برگزاری این همایش را حدفاصل میدان ارتش (فلکه ایران مرینوس) تا بوستان علوی اعلام کرد و ابراز داشت: این همایش از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه آغاز و در پایان با برگزاری مراسمی به قید قرعه به ۱۷۷ نفر از شرکت‌کنندگان جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم از همه شهروندان دعوت کرد تا ضمن حضور در این برنامه فرهنگی و ورزشی، گامی در راستای حفظ و حراست از نعمت الهی آب بردارند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.