فاز نخست شهرک خدمات خودرویی قم به بهره‌برداری رسید+تصاویر

شهر بیست/ فاز نخست شهرک خدمات خودرویی قم به‌عنوان بزرگ‌ترین شهرک خودرویی کشور همزمان با میلاد امام رضا(ع) و با حضور مسئولان و هنرمندان کشوری به بهره‌برداری رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فاز نخست شهرک خدمات خودرویی قم به بهره‌برداری رسید+تصاویر
شناسه : 9787 | انتشار : ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مراسم جشن بزرگ خانوادگی میلاد حضرت امام رضا(ع) و آیین افتتاح و بهره‌برداری از فاز نخست شهرک خدمات خودرویی قم به‌عنوان بزرگ‌ترین شهرک خودرویی کشور با مسئولان استانی و شهری و هنرمندان برگزار شد.

شهرک خودرویی قم در زمینی به مساحت ۳۳۰ هزار مترمربع و با زیربنای ۱۵۰ هزار مترمربع در شش فاز پیش‌بینی‌شده است که در فاز نخست شامل ۳۴ واحد نمایشگاهی، ۶ واحد ویژه خدماتی و ۴۸ واحد تعمیرگاهی است.

این شهرک در مجاورت میدان میوه تره‌بار و گمرک قم، واقع در بلوار شهید رجایی احداث‌شده و در این شهرک ۱۵۰۰ واحد صنفی متشکل از واحدهای نمایشگاهی، خدماتی و تعمیرگاهی شامل صافکاری، نقاشی، لوازم‌یدکی، تودوزی اتومبیل، اگزوزسازی، پرس شیلنگ، باتری‌ساز، تراشکار، سپرساز، کارواش، نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش، جایگاه عرضه سوخت و غیره طراحی‌شده است.

همچنین در این پروژه علاوه بر تأمین کلیه خدمات وابسته به خودرو، خدمات جانبی از جمله رستوران مجهز، بزرگ‌ترین مرکز لوازم‌یدکی، دفتر اسناد رسمی و پلیس+۱۰، جایگاه سوخت چندمنظوره، پایگاه نیروهای انتظامی و اورژانس و تمام خدمات وابسته شامل سوپرمارکت، تاکسی‌سرویس، کافی‌شاپ و پارک مخصوص کودکان نیز در نظر گرفته‌شده است.

گفتنی است در این مراسم هنرمندان سرشناس کشوری حضور داشتند و در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاه خودروهای کلاسیک و موتورسیکلت برای بازدید شرکت‌کنندگان برپا شده بود.

دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم در این جلسه با اشاره به لزوم ساماندهی صنوف مزاحم در سطح شهر، اظهار داشت: فاز نخست شهرک خودرویی در جهت مسائل زیست‌محیطی و ایجاد آرامش برای مردم قم ایجادشده است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.