شرکت بیش از ۲ هزار زوج قمی در دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج

شهر بیست/ سرپرست معاونت پیشگیری بهزیستی قم گفت: ۲ هزار و ۲۶۶ زوج در دوره های آموزشی پیش از ازدواج در طول یکسال گذشته در قم شرکت کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شرکت بیش از ۲ هزار زوج قمی در دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج
شناسه : 9708 | انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، صادق سلمانیان در نشست خبری که ظهر شنبه در اداره کل بهزیستی استان قم برگزار شد، با اشاره به شرح وظایف معاونت پیشگیری بهزیستی، اظهار کرد: ارتقاء سطح روانی جامعه از وظایف این معاونت به شمار می‌رود.

وی مرجع صدور مراکز مشاوره در سطح شهر را معاونت پیشگیری بهزیستی ذکر کرد و گفت: فارغ از سطح علمی دانش آموختگان در این زمینه باید صلاحیت علمی متقاضیان نیز باید در کمیته ای علمی از سوی بهزیستی احراز شود.

سرپرست معاونت پیشگیری بهزیستی قم شمار مراکز مشاوره در قم را مورد توجه قرار داد و گفت: ۱۹ مرکز مشاوره در قم دارای مجوز از بهزیستی هستند که به مردم در سطح شهر خدمات ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه مراکز مشاوره به صورت تخصصی به مردم خدمات می دهند، گفت: از ۱۹ مرکز مشاوره که در قم فعالیت دارند یکی از آنها به مشاوره کودکان و نوجوانان اختصاص دارد.

سلمانیان در بخش دیگری از سخنان خویش به برنامه های معاونت پیشگیری برای مسائل ازدواج و طلاق اشاره و تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی پیش از ازدواج از جمله برنامه هایی است که اجرای آن در دستور کار قرار دارد و آموزش های کاربردی به زوج های جوان برای کاهش طلاق داده می شود.

وی تعداد کسانی که در دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج شرکت می‌کنند را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در این دوره‌ها شرکت کردند که هزار و ۶۰۰ نفر آنان در آستانه ازدواج قرار داشتند.

سرپرست معاونت پیشگیری بهزیستی استان قم اضافه کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۲۶۶ زوج در دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج شرکت کردند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.