۴۰ عکس در قالب نمایشگاه «از بهشت تا بهشت» در قم به نمایش درآمد

شهر بیست/ مدیر نگارخانه فرهنگ و رئیس انجمن عکاسان قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس استانی «از بهشت تا بهشت» گفت: در این نمایشگاه ۴۰ عکس از ۸ عکاس قمی پیرامون پیاده روی زائران امام رضا (ع) از قم به سمت مشهد به نمایش درآمد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۴۰ عکس در قالب نمایشگاه «از بهشت تا بهشت» در قم به نمایش درآمد
شناسه : 9691 | انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، این نمایشگاه که از روز پنجشنبه ۲۰ تیرماه آغاز به کار کرده است تا ۲۷ تیرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۳ صبح و از ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ عصر در نگارخانه فرهنگ واقع در خیابان شهد فاطمی (دورشهر) دایر است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه عکس با موضوع پیاده‌روی زائران قمی به سمت مشهد مقدس است که امسال شانزدهمین دوره این مراسم پیاده‌روی از سوی هیئت یا زینب (س) در حال برگزاری است.

مدیر نگارخانه فرهنگ قم گفت: در این نمایشگاه ۴۰ عکس رنگی از مقاطع مختلف پیاده‌روی زائران از مسجد مقدس جمکران تا حرم مطهر امام رضا (ع) به نمایش گذاشته شده که عکس‌ها متعلق به آقایان حمید عابدی، احمد ظهرابی، حسین یاراحمدی، محمدرضا جباری، هادی کاشانی، محمد وحدتی، محسن کرمعلی و مهدی بخشی است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه ظرفیت برگزاری در سطح ملی را دارد، اظهار داشت: آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه آثاری از عکاسان خبری استان هستند که از نظر فنی و تکنیکی از سطح بسیار بالایی برخوردار هستند و در صورت حمایت های متولیان فرهنگی و گردآوری یک مجموعه عکس در این رابطه امکان برگزاری این نمایشگاه در سطح ملی و استان های مختلف کشور وجود دارد.

سلیمانی ادامه داد: این نمایشگاه در گام نخست، گزارش تصویری از لحظات نابی یک رویداد فرهنگی اجتماعی است که سال ها توسط عاشقان اهل بیت (ع) برگزار می شود، ضمن اینکه این نمایشگاه ادای دین و تکلیف هنرمندان و عکاسان استان در انعکاس این رویداد تاثیرگذار فرهنگی است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه به همت انجمن عکس استان، بسیج هنرمندان قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، نگارخانه فرهنگ برگزار شده است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.