«شهر بیست» گزارش می‌دهد

چهره‌های مشهوری که خادم حضرت معصومه(س) شدند+تصاویر

شهر بیست/ در سالیان اخیر، چهره‌های مشهور فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاسی، مفتخر به خادمی کریمه اهلبیت(س) شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
چهره‌های مشهوری که خادم حضرت معصومه(س) شدند+تصاویر
شناسه : 9644 | انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰   پرینت

شهر بیست/ سرویس فرهنگ و هنر: در سالیان اخیر، چهره های مشهور فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاسی با بر تن کردن لباس خادمی به عنوان خادم افتخاری حضرت معصومه(س) مفتخر شدند.

به مناسبت دهه کرامت و ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) نگاهی به بعضی از چهره های مطرحی انداختیم که خادم کریمه اهلبیت(ع) شدند.

*محمد جواد ظریف

وزیر امور خارجه کشورمان، آذرماه سال ۹۲ در جریان سفر به قم و زیارت حرم حضرت معصومه(س)، نشان خادمی افتخاری حرم حضرت معصومه(س) را از آستان مقدس حرم مطهر دریافت کرد.

*ابراهیم حاتمی کیا

کارگردان مطرح سینمای ایران و رکورددار دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم از جشنواره فجر برای فیلم‌های «مهاجر»، «از کرخه تا راین»، «آژانس شیشه‌ای»، «به نام پدر» و «به رنگ ارغوان» اسفندماه۹۲ مفتخر به خادمی آستان حضرت معصومه(س) شد.

کارگردان فیلم «چ» به همراه مریلا زارعی و سعید راد در جریان سفر به قم و شرکت در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر در قم، بعد از زیارت مضجع شریف بانوی کرامت، نشان خادمی را دریافت کرد.

*مجید مجیدی

این کارگردان نام آشنای سینمای ایران که برای دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی فیلم‌های «بچه‌های آسمان»، «باران»، «آواز گنجشک‌ها» و «بید مجنون» رکورددار این بخش در تاریخ جشنواره فجر است، بهمن ماه ۹۴ در آیین اختتامیه سومین جشنواره اشراق حضور یافت و ضمن  تجلیل و تقدیر توسط حوزویان و اندیشمندان قم، نشان خادمی افتخاری حرم حضرت معصومه (ص) از سوی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) به او اهدا شد.

 البته تصویر زیرمربوط به تجلیل کارگردان فیلم محمد(ص) توسط دبیرکل حزب الله عراق است.

*کیانوش رستمی

دارنده مدال طلای المپیک ریو ۲۰۱۶ و مدال نقره المپیک لندن ۲۰۱۲، شهریورماه ۹۵ بعد از ایستادن بر سکوی قهرمانی در مسابقات المپیک ریو به قم آمد و خادم افتخاری بانوی کرامت شد.

او پیش از این و در آذرماه۹۳، مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۴ قزاقستان را به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اهدا کرد.

*فرج الله سلحشور

کارگردان پرآوازه سریال یوسف پیامبر(ع)، مردادماه ۹۳ مفتخر به خادمی آستان حضرت فاطمه معصومه(س) شد. این کارگردان سینما و تلویزیون که با ساخت آثار قرآنی شناخته می شود، ۸ اسفند۹۴ بر اثر سرطان ریه درگذشت.

*سردار اشتری

 سرتیپ پاسدار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در جریان سفر نوروزی سال ۹۶ خود به قم، با دریافت نشان خادمی، مفتخر به خادمی آستان بانوی کرامت شد.

*آرش میراسماعیلی

رئیس فدراسیون جودو و دارنده دو مدال طلای جهانی مسابقات مونیخ آلمان۲۰۰۱ و اوزاکا ژاپن ۲۰۰۳، شهریورماه ۹۵ نشان خادمی آستان بانوی کرامت را دریافت کرد.

او در جریان مسابقات المپیک ۲۰۰۴ آتن به دلیل حمایت از مردم مظلوم فلسطین از رویارویی با ورزشکار اسرائیلی خودداری کرده بود.

*فرهاد قائمیان

بازیگر سینما و تلویزیون که با بازی در سریال هایی نظیر «شهریار»، «وفا»، «نردبام آسمان» و «تعبیر وارونه یک رؤیا» شناخته می شود و این شب ها در سریال «گاندو» نقش آفرینی کرده بود، از جمله هنرمندانی است که مفتخر به خادمی حرم حضرت معصومه(س) است. او همچنین در آبان ماه ۹۴ مفتخر به خادمی حرم علی بن موسی الرضا(ع) شده بود.

*امیر مهدی زاده

این کاراته کار قمی دارنده ۲ مدال طلای انفرادی قهرمان جهان که در میدان های ورزشی بین المللی بارها کشورمان را صاحب مدال های خوش رنگی کرده است، مفتخر به خادمی آستان بانوی کرامت است.

او همچنین مدال طلای مسابقات آسیایی ۲۰۱۵ ژاپن را به حرم حضرت معصومه(س) تقدیم کرده بود.  

*الهام چرخنده

این بازیگر سینما و تلویزیون، بهمن ماه ۹۳ در حاشیه همایش نورالکریمه در قم، حکم خادمی بارگاه کریمه اهلبیت(س) را دریافت کرد.

*سید جواد رضویان

این هنرمند قمی و بازیگر مطرح طنز سینما و تلویزیون در مردادماه ۹۶، با دریافت نشان فاطمی، خادم افتخاری حرم مطهر حضرت معصومه(س) شد.   

*معصومه آباد

نویسنده کتاب «من زنده‌ام»، آذرماه ۹۳، با دریافت نشان ویژه خادمان افتخاری حرم حضرت معصومه(س) مفتخر به خادمی کریمه اهلبیت(ع) شد.

*رضا ایرانمنش

بازیگر سینما و تلویزیون که از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس است، با دریافت نشان خادمی مفتخر به خادمی آستان بانوی کرامت شده است.

میثم مطیعی

مداح و مدرس دانشگاه امام صادق(ع)، اردیبهشت ماه ۹۸ در حضور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و آیت الله شبیری زنجانی از مراجع تقلید مفتخر به خادمی بانوی کرامت شد.

*محمدعلی مجاهدی

استاد مجاهدی، پدر شعر آیینی کشور و سراینده مجموعه اشعار «تذکره سخنوران قم»، «در محضر لاهوتیان»، «یک آسمان پرواز»، «آینه‌های سفالی» و «آسمانی‌ها» مفتخر به خادمی حرم حضرت معصومه(س) است.

*سید حمیدرضا برقعی

سراینده مجموعه اشعار «یحیی»، «طوفان واژه‌ها»، «قبله مایل به تو»، «در حریم نور»، «چادری از شعر و ابریشم»، «سپیدهایی از دهان آهنچی»، «یک کاروان دل»، «از ابتدا نور»، «خیمه خورشید» و «سوختن آفتاب»، تیرماه ۹۸ در حاشیه کنگره ملی شعر فاطمی مفتخر به خادمی کریمه اهلبیت(ع) شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.