راهیابی ۲۰ گروه از سراسر کشور به اختتامیه جشنواره سرود رضوی

شهر بیست/ دبیر برگزاری دومین جشنواره سرود رضوی با اشاره به ارسال ۱۳۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره گفت: ۲۵ اثر در قالب ۲۰ گروه از سراسر کشور به اختتامیه این جشنواره راه یافتند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راهیابی ۲۰ گروه از سراسر کشور به اختتامیه جشنواره سرود رضوی
شناسه : 9535 | انتشار : ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، حسن دلیر افزود: دبیرخانه دومین جشنواره سرود رضوی به میزبانی قم اسفندماه ۹۷ تشکیل و پس از اعلام فراخوان در فروردین‌ماه سال جاری، مهلت ارسال آثار تا ۳۰ خردادماه تمدید شد.

وی ادامه داد: با فراخوان اعلام شده، ۶۶ گروه از ۲۰ استان کشور با ۱۳۰ اثر، آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند که در داوری اولیه ۲۵ اثر از ۲۰ گروه به مرحله نهایی این جشنواره راه یافتند.

دبیر برگزاری دومین جشنواره سرود رضوی افزود: از ۲۰ گروه دعوت شده به مرحله نهایی این جشنواره ۴ گروه متعلق به قم و ۱۶ گروه از استان‌های مختلف کشور هستند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش اصلی و موضوعی برگزار می‌شود، اظهار داشت: بخش اصلی این جشنواره با موضوع شخصیت و سیره حضرت امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) و در بخش ویژه نیز با موضوع نماز، گام دوم انقلاب، فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین رونق تولید آثاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

دلیر با اشاره به زمان برگزاری این جشنواره گفت: این گروه‌ها روز سه شنبه ۱۸ تیرماه وارد قم شده و در ۱۹ تیرماه در دو نوبت صبح و عصر در تالار مرکزی شهر به ارائه آثار خود می‌پردازند.

دبیر برگزاری دومین جشنواره سرود رضوی با تاکید بر اینکه حضور عموم مردم در این جشنواره آزاد است گفت: اختتامیه این جشنواره نیز روز پنجشنبه ۲۰ تیرماه در تالار مرکزی شهر با معرفی گروه‌های برتر برگزار می‌شود.

دومین جشنواره سرود رضوی از جمله برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که به مناسبت دهه کرامت در حال برگزاری است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.