بهره‌برداری و آغاز به‌کار ۲۲۲ پروژه در شهر قم

شهر بیست/ ۲۰۹ پروژه شهری به مناسبت دهه کرامت طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان ملی و استانی افتتاح و عملیات اجرایی ۱۳ پروژه عمرانی نیز در شهر مقدس قم آغاز شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهره‌برداری و آغاز به‌کار ۲۲۲ پروژه در شهر قم
شناسه : 9520 | انتشار : ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۲۲ پروژه شهری با حضور جمعی از مسئولان ملی، استانی و شهری در مسجد حضرت علی‌اصغر(ع) واقع در میدان امام حسین(ع) قم برگزار شد.

علیرضا قاری‌قرآن معاون فنی و عمرانی شهرداری قم در این مراسم طی سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده عمرانی در شهر کریمه اهل‌بیت(س) پرداخت و اظهار کرد: امروز افتتاح و آغاز به‌کار ۲۲۲ پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۴۶۰ میلیارد تومان انجام می‌شود.

آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور نیز در این مراسم، گفت: قم به خصوص در دهه‌های اخیر منطقه نیروگاه نقش مهمی در عرصه‌های انقلابی داشته است و بنده افتخار دارم که در این منطقه زندگی می‌کردم و این منطقه را پیشگام ارزش‌های انقلابی می‌دانیم و خدمت سایر سازمان‌ها و نهادها به این منطقه و دیگر مناطق قم بالاترین خدمت است هر چند همه مناطق باید عادلانه ترقی کنند و ما به همه مردم در حاشیه و متن شهر باید توجه داشته باشیم به ویژه مناطقی که پر جمعیت است و شور انقلابی و اسلامی دارد.

نوشته های مشابه
تدوین برنامه عملیاتی مناطق شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی قم امسال تکمیل می‌شود
تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
شهرداری تولیدکننده قطعات بتنی می‌شود
۳۸۸۰۰ شهروند قمی در سال گذشته عوارض نوسازی پرداخت کردند
توسعه ۲۰۰ کیلومتری فیبر نوری در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.