مسابقه حفظ زیارت جامعه کبیره برگزار می‌شود

شهر بیست/ معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: ثبت‌نام مسابقه حفظ زیارت جامعه کبیره تا ۱۸ مردادماه در سایت این آستان ادامه دارد و مسابقه ۲۵ مردادماه برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مسابقه حفظ زیارت جامعه کبیره برگزار می‌شود
شناسه : 9489 | انتشار : ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، حجت‌الاسلام مهدی احمدی شامگاه دوشنبه در همایش طوبای کرامت که به مناسبت تجلیل از قرآن آموزان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت (ع) در شبستان نجمه خاتون برگزار شد، اظهار کرد: مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت (ع) بر اساس وظیفه خطیر خود در راستای نشر قرآن و عترت، از دایره حرم مطهر فراتر رفته و به مناسبت دهه کرامت در ۵۰ مسجد در مناطق محروم دوره‌های قرآنی را آغاز کرده است که هدف از این کار عمومیت پیدا کردن دوره‌های قرآنی و شناسایی و هدایت استعدادهای برتر به سمت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت (ع) است.

وی ادامه داد: هم‌چنین در راستای گسترش آموزش‌های قرآنی و حدیثی تصمیم بر این شد که این آموزش‌ها در فضای مجاز ی گسترش یابد که سامانه آموزش غیر حضوری در فضای داخل سایت آستان مقدس ارائه خدمت می‌کند.

معاون فرهنگی آستان بانوی کرامت افزود: دروس شخصیت شناسی حضرت معصومه (س) در قالب آموزش مجازی در سایت آستان مقدس برای عموم علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تفسیر سوره انسان نیز به زودی بارگذاری می‌شود، تأکید کرد: باید دامنه آموزش‌های مرکز قرآن و حدیث گسترش یابد و این آموزش‌ها از طریق فضای مجازی در اختیار عموم مردم علاقه مند به فرهنگ قرآنی قرار گیرد.

حجت الاسلام احمدی از برگزاری مسابقه حفظ زیارت جامعه کبیره خبر داد و عنوان کرد: ثبت نام این مسابقه تا ۱۸ مردادماه در سایت آستان مقدس کریمه اهل بیت (ع) ادامه دارد و ۲۵ مردادماه مسابقه برگزار می‌شود و به برندگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

در همایش طوبای کرامت آیت‌الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س)، حجت الاسلام احمدی معاون فرهنگی آستان بانوی کرامت، حجت الاسلام عبدی و جمعی از اساتید مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت (ع) حضور داشتند.

قابل ذکر است در پایان این همایش از حافظان برتر مرکز قرآن حدیث کریمه اهل بیت (ع) تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.