خطاطان برتر کشور در حرم کریمه اهل‌بیت(س) گردهم می‌آیند/هدیه خط‌نوشته‌های هنرمندان به زائران حرم مطهر

شهر بیست/ مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان بانوی کرامت گفت: جمعی از خطاطان برتر کشور در قالب کارگاه هنر فاطمی به‌منظور خلق آثار هنری ویژه حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در حرم مطهر این بانوی بزرگوار گردهم می‌آیند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خطاطان برتر کشور در حرم کریمه اهل‌بیت(س) گردهم می‌آیند/هدیه خط‌نوشته‌های هنرمندان به زائران حرم مطهر
شناسه : 9486 | انتشار : ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور طی گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری کارگاه هنر فاطمی به همت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) اظهار کرد: در ابتدای دهه کرامت جمعی از هنرمندان گرافیسک در حرم مطهر گردهم آمدند و ویژه دهه کرامت طرح‌های متفاوتی را خلق کردند.

وی اضافه کرد: در قالب کارگاه هنر فاطمی پنج تن از خطاطان استان قم نیز هر شب در صحن صاحب‌الزمان(عج) حضور می‌یابند و خط نوشته‌های خود را با اسامی و نام‌های مرتبط با دهه کرامت از جمله حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها را به صورت هدیه در اختیار زائران و مجاوران حرم مطهر قرار می‌دهند.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه جمعی از خطاطان برتر کشوری نیز از ۱۸ الی ۲۳ تیرماه به منظور خلق آثار هنری مرتبط با بانوی کرامت در حرم مطهر حضور می‌یابند، تصریح کرد: ۲۰ نفر از بانوان خطاط برتر کشور نیز طی ۲۲ و ۲۳ تیرماه مهمان حرم مطهر بانوی کرامت خواهند بود.

وی ضمن قدردانی از مشارکت‌های انجمن خوشنویسان استان قم، سازمان زیباسازی و اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم در راستای برگزاری کارگاه هنری فاطمی عنوان کرد: امیدواریم در دهه کرامت امسال بتوانیم در حوزه‌های هنری شاهد تولید آثار متفاوتی باشیم که از این آثار توسط مجموعه‌های مختلف در صحنه اجرا و نمایش استفاده شود.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.