جشنواره ملی مهارت‌های هنری هنرستان‌های کشور در قم آغاز شد

شهر بیست/ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش قم از آغاز سیزدهمین جشنواره ملی مهارت‌های هنری هنرستان‌های كاردانش سراسر كشور در قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جشنواره ملی مهارت‌های هنری هنرستان‌های کشور در قم آغاز شد
شناسه : 9327 | انتشار : ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰   پرینت

علیرضا یاری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش قم در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی مهارت‌های هنری هنرستان‌های کاردانش سراسر کشور به میزبانی قم، اظهار کرد: این جشنواره ملی از ۱۶ تا ۱۸ تیر در دانشگاه حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ۸۵ نفر دانش آموز راه یافته به مرحله کشوری از سراسر کشور به قم آمدند و در مرحله کشوری رقابت می کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش قم افزود: در این جشنواره دانش آموزان در هفده رشته هنری از جمله: عکاسی، گرافیک، نقاشی، سفال، فرش، طلا و جواهر و تذهیب به رقابت می پردازند.

یاری افزود: همچنین نمایشگاه آثار هنری دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری در حاشیه این جشنواره برپا شده و بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه برپا شده در حاشیه جشنواره دارای آثار زیبا و ارزشمندی است چرا که آثار در مراحل مدرسه، منطقه، شهرستان و استان برگزیده شده و به مرحله کشوری راه یافته است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش قم افزود: همچنین در حاشیه این جشنواره، کارگاه آموزشی با حضور استادان برجسته در رشته های مختلف هنری برگزار می شود.

یاری با اشاره به اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی مهارت‌های هنری هنرستان‌های کاردانش سراسر کشور، گفت: آیین اختتامیه روز سه شنبه با حضور دکتر علیرضا کمره‌ای، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، استاندار قم و مسئولان استانی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ برگزار می شود و نفرات اول تا سوم در هر رشته هنری تجلیل می شوند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.