دومین جشنواره مطبوعات استان قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از برگزاری دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قم در آبان ماه سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دومین جشنواره مطبوعات استان قم برگزار می‌شود
شناسه : 9308 | انتشار : ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید موسی حسینی کاشانی امروز در نشست خبری با موضوع «دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری و پایگاه‌های خبری استان قم» که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جشنواره مطبوعات در استان می تواند زمینه ساز ارتقای کمی و کیفی کار رسانه ای در استان باشد.

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره موجب ایجاد انگیزه برای خبرنگاران و اصحاب رسانه می شود تا علاوه بر اینکه آثار باکیفیت تری تولید کنند، ارزیابی شوند و در صورت برگزیده شدن، مورد تجلیل نیز قرار بگیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، فلسفه برگزاری جشنواره مطبوعات استان را  ارتقای دانش رسانه ای خبرنگاران عنوان کرد و افزود: قطعا این اقدام باعث ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه ای می شود.

حسینی کاشانی تصریح کرد: برگزاری جشنواره مطبوعات استان قطعا ظرفیت‌های موجود رسانه‌ای استان را افزایش خواهد داد و موجب آشنایی با ظرفیت ها و قابلیت های رسانه مکتوب و بر خط خواهد شد.

حسینی کاشانی با بیان اینکه نقاط ضعف و قوت اولین جشنواره مطبوعات استان مورد ارزیابی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و خانه مطبوعات قرار گرفت، گفت: امسال سعی شد با بهره گیری از نظرات و کارشناسی های صورت گرفته، نواقص و معایب برطرف شود.

وی از تلاش برای برگزاری سالانه جشنواره مطبوعات استان قم خبر داد و گفت: امروز نیز برگزاری دومین جشنواره مطبوعات با محوریت اجرایی خانه مطبوعات قم اعلام می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: امسال اختتامیه جشنواره در آبان ماه برگزار خواهد شد و زمان ارسال آثار تا ابتدای مهرماه تعیین شده است.

حسینی کاشانی تصریح کرد: به دلیل درخواست های جمعی از اصحاب رسانه، برگزاری جشنواره به روز خبرنگار گره نخورد تا در ۱۷ مرداد، جشن روز خبرنگار به قوت خود باقی باشد.

وی همچنین از تلاش برای برگزاری جشنواره رسانه ها و مطبوعات دینی به میزبانی قم خبر داد و گفت: امیدواریم این میزبانی به قم تعلق گیرد و کمک روز افزونی به رونق رسانه ای در قم کند. علاوه بر این، اگر این جشنواره با کیفیت مطلوب برگزار شود، جایگاه رسانه ای قم بیشتر به مجموعه رسانه ای کشور معرفی می شود.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.