کشف بیش از ۷۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در قم/ افزایش ۱۰۷ درصدی پرونده‌های مبارزه با قاچاق

شهر بیست/ فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از 70 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی سه ماهه اول سال جاری در استان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف بیش از ۷۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در قم/ افزایش ۱۰۷ درصدی پرونده‌های مبارزه با قاچاق
شناسه : 9126 | انتشار : ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در راستای وظایف و اولویت هایی که نیروی انتظامی در سال ۹۸ تعیین کرده است، بحمدالله همکاران بنده در پلیس آگاهی و مدیریت مبارزه با قاچاق کالا و ارز با عملیات های مستمری که در دستور کار داشتند، به ویژه در سه ماهه اول سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ فعالیت چشمگیری داشتند.

وی افزود: در این مدت تعداد ۱۱۲ پرونده برخورد و مبارزه با کالای قاچاق تشکیل شده که نسبت به سال گذشته حدود ۱۰۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

سردار آقاخانی ادامه داد: در این مدت ۱۱۵ متهم دستگیر شده اند که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش دارد همچنین ۴۳ دستگاه خودرو نیز توقیف  شده که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: کالاهای کشف شده شامل انواع سوخت، پارچه، مغز فندق و گردو، وسایل الکترونیکی، لوازم التحریر بوده و ارزش ریالی کل کالاهای قاچاق کشف شده در طول این سه ماه حدود ۷۰ میلیارد ریال بوده است.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: اخیراً نیز کالای قاچاق عظیمی در سطح استان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی کشف شده که شامل هزار و ۳۴۷ طاقه پارچه، ۱۳ دستگاه سینما خانواده، فرم عینک و وسایل ارتباطی رایانه در یک تانکر بوده که قیمت ریالی این پرونده نیز نزدیک به بیست میلیارد ریال است.

سردار آقاخانی بیان کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز در سطح استان قم به صورت جدی ادامه دارد و امیدواریم با همکاری مناسب مردم و شهروندان بتوانیم قدم های بزرگتری در راستا برداریم.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.