جشن میلاد حضرت معصومه(س) در حرم مطهر برگزار شد

شهر بیست/ جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور زائران و شهروندان شهر کریمه اهل‌بیت(س) در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جشن میلاد حضرت معصومه(س) در حرم مطهر برگزار شد
شناسه : 9116 | انتشار : ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، به مناسبت میلاد کریمه اهل‌بیت(س) در آستان مقدس ایشان برنامه‌های مختلفی برای زائران و مجاوران حرم مطهر پیش‌بینی شده است.

قبل از نماز مغرب و عشاء چهارشنبه‌شب آیین تعویض پرچم، نقاره زنی خادمان حرم مطهر و استقبال از کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خادمان حرم امام هشتم(ع) در صحن امام رضا علیه‌السلام انجام شده است.

همچنین بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء نیز در شبستان امام خمینی(ره) به امامت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با حضور عموم زائران و مجاوران برگزار شده است.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی از اساتید حوزه علمیه قم با اشاره به بخشی از دستان زندگانی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، گفت: در کلام اهل‌بیت(ع) از ایشان به‌عنوان شفاعت‌کننده یاد شده است.

صابر خراسانی از شاعران شناخته‌شده اهل‌بیت(ع) نیز در این مراسم در وصف بانوی کرامت و امام رضا علیه‌السلام به شعرخوانی پرداخت.

با آغاز دهه کرامت برنامه‌های مختلف فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از جمله برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های میلاد دنبال می‌شود و تا سالروز میلاد امام رضا علیه‌السلام این برنامه‌ها در آستان، شهر، استان قم، استان‌های مختلف کشور و مراکز بین‌المللی اسلامی ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.