پارکینگ‌ موتور سیکلت در خیابان ارم قم احداث می‌شود

شهر بیست/ معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: برای پارک مجاز موتورسیکلت در محوطه اطراف خیابان ارم نقاطی مشخص و طرح پارکینگ موتورسیکلت اجرا می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پارکینگ‌ موتور سیکلت در خیابان ارم قم احداث می‌شود
شناسه : 9051 | انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان با اشاره به برگزاری جلسه کمیته فنی شورای ترافیک استان قم، اظهار داشت: در جلسه کمیته فنی ترافیک چهار مورد برسی و تصویب اعضای این شورا قرار گرفت.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر لزوم جلوگیری از حوادث احتمالی خیابانی رسول داده خواه در منطقه دو شهری قم، افزود: در این جلسه مقرر شد اداره ترافیک طرحی دراز مدت برای جلوگیری از حوادث تهیه‌ کرده و در جلسات آتی بررسی و تصمیم‌گیری شود، ضمناً قرار شد نسبت به اجرای خط کشی و نصب گل مانع در رفیوژ وسط تا آن رمان اقدام گردد.

ذاکریان با اشاره به لزوم وجود دوربین‌های کنترل ترافیک در خیابان‌ها و معابر شهر قم، ادامه داد: با توجه به راه‌اندازی دوربین‌های کنترل ترافیک بزرگراه آیت‌الله بروجردی مقرر شد برای جلوگیری از سرعت متوسط و لحظه‌ای از طریق پلیس راهور اعمال قانون صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌چنین مقرر شد به‌منظور تکمیل شبکه آبیاری و اصلاح شبکه بلوار زائر به مدت ۱۰ شب در این خیابان محدودیت ترافیکی صورت گیرد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم بیان کرد: طرح ادامه پیاده راه ارم در خیابان انقلاب مورد تصویب اعضا قرار گرفت و هم‌چنین برای پارک مجاز موتورسیکلت در محوطه پیرامون این خیابان نقاطی مشخص و طرح پارکینگ موتورسیکلت اجرا می‌شود.

نوشته های مشابه
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.