فراخوان طرح راه‌اندازی مشاغل خانگی زنان خانوار اعلام شد

شهر بیست/ معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم از اعلام فراخوان طرح راه اندازی مشاغل خانگی زنان سرپرست خانواری که زیرپوشش نهادهای حمایتی نیستند، خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فراخوان طرح راه‌اندازی مشاغل خانگی زنان خانوار اعلام شد
شناسه : 9048 | انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایسنای قم، افسانه زمانی مهر در خصوص فراخوان طرح راه اندازی مشاغل خانگی زنان سرپرست خانوار عنوان کرد: زنان سرپرست خانوار که زیرپوشش نهاد های حمایتی نظیر کمیته امداد، بهزیستی و … نبوده و علاقه مند به راه اندازی کسب و کار هستند، می‌توانند جهت استفاده از خدمات تسهیل‌گری(آموزش، مشاوره، معرفی به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اخذ مجوزهای لازم) در راه اندازی مشاغل خانگی، به دفتر اشتغال جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم افزود: زنان سرپرست خانوار به آن دسته زنانی اطلاق می شود که «همسر آنها فوت کرده است»، «زنان مطلقه»، «زنان بدسرپرست»، «زنان خودسرپرست(مجرد قطعی)» هستند.

وی در تعریف مشاغل یا کسب و کار خانگی عنوان کرد: آن دسته از فعالیت هایی را شامل می شود که توسط عضو یا اعضا خانواده در فضای مسکونی در قالب یک طرح کسب و کار بدون مزاحمت و ایجاد اخلال در آرامش واحدهای مسکونی همجوار شکل می‌گیرد و منجر به تولید خدمت یا کالای قابل عرضه به بازار خارج از محیط مسکونی می‌شود. 

زمانی مهر افزود: زنان سرپرست خانوار برای بهره‌مندی از مزایای این طرح می توانند به دفتر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی استان قم واقع در خیابان ۱۹ دی (باجک) بین کوچه ۴۹و۵۱ مراجه کنند و یا با شماره ۰۲۵۳۷۷۵۹۶۸۴ تماس بگیرند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.