فراخوان طرح راه‌اندازی مشاغل خانگی زنان خانوار اعلام شد

شهر بیست/ معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم از اعلام فراخوان طرح راه اندازی مشاغل خانگی زنان سرپرست خانواری که زیرپوشش نهادهای حمایتی نیستند، خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فراخوان طرح راه‌اندازی مشاغل خانگی زنان خانوار اعلام شد
شناسه : 9048 | انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایسنای قم، افسانه زمانی مهر در خصوص فراخوان طرح راه اندازی مشاغل خانگی زنان سرپرست خانوار عنوان کرد: زنان سرپرست خانوار که زیرپوشش نهاد های حمایتی نظیر کمیته امداد، بهزیستی و … نبوده و علاقه مند به راه اندازی کسب و کار هستند، می‌توانند جهت استفاده از خدمات تسهیل‌گری(آموزش، مشاوره، معرفی به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اخذ مجوزهای لازم) در راه اندازی مشاغل خانگی، به دفتر اشتغال جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم افزود: زنان سرپرست خانوار به آن دسته زنانی اطلاق می شود که «همسر آنها فوت کرده است»، «زنان مطلقه»، «زنان بدسرپرست»، «زنان خودسرپرست(مجرد قطعی)» هستند.

وی در تعریف مشاغل یا کسب و کار خانگی عنوان کرد: آن دسته از فعالیت هایی را شامل می شود که توسط عضو یا اعضا خانواده در فضای مسکونی در قالب یک طرح کسب و کار بدون مزاحمت و ایجاد اخلال در آرامش واحدهای مسکونی همجوار شکل می‌گیرد و منجر به تولید خدمت یا کالای قابل عرضه به بازار خارج از محیط مسکونی می‌شود. 

زمانی مهر افزود: زنان سرپرست خانوار برای بهره‌مندی از مزایای این طرح می توانند به دفتر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی استان قم واقع در خیابان ۱۹ دی (باجک) بین کوچه ۴۹و۵۱ مراجه کنند و یا با شماره ۰۲۵۳۷۷۵۹۶۸۴ تماس بگیرند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.