پیگیری معافیت هیئت‌های ورزشی از مالیات بر ارزش‌افزوده

شهر بیست/ رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، گفت: رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: به دنبال معافیت هیئت‌های ورزشی از مالیات بر ارزش‌افزوده هستیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیگیری معافیت هیئت‌های ورزشی از مالیات بر ارزش‌افزوده
شناسه : 9044 | انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، ناصر پورعلی فرد در مجمع سالیانه هیئت بدنسازی و پرورش اندام قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان این استان، با اشاره به دستورالعمل جدید معاون وزیر ورزش و جوانان درباره نظارت بر فعالیت باشگاه‌های بدنسازی در کشور، افزود: بر اساس این دستورالعمل، نظارت بر باشگاه‌های ورزشی تنها در زمان افتتاح به عهده هیئت‌های بدنسازی است و نظارت بر فعالیت باشگاه‌های فعال به عهده اداره کل ورزش و جوانان استان‌هاست.

وی با بیان اینکه سال گذشته برای ساماندهی و نظارت مستمر از باشگاه های ورزشی، ۱۲هزار باشگاه بدنسازی در سراسر کشور بازرسی شدند، ادامه داد: هر گونه نظارت بر فعالیت باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام در استان‌ها باید با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان باشد و هیئت‌های ورزشی امکان نظارت و بازرسی مستقل از باشگاه‌های فعال در این زمینه را ندارند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تاکید بر ضرورت ساماندهی و شناسنامه دار شدن تمام باشگاه‌های پرورش اندام در کشور گفت: با بازرسی‌های صورت گرفته در سال گذشته، وضعیت تمام باشگاه‌های کشور به صورت شفاف مشخص شده است.

پور علی فرد با تاکید بر لزوم رعایت قوانینی و مقررات توسط تمام هیئت‌های ورزشی ادامه داد: باید هیئت‌های ورزشی رعایت دقیق دستورالعمل‌های قانونی را سرلوحه تمام فعالیت های خود قرار دهند تا شاهد مشکل حقوقی برای این هیئت‌ها نباشیم.

وی، ورزشکاران فعال در رشته پرورش اندام را شناور و غیرقابل اتکا دانست و ادامه داد: نباید در برنامه‌ها در این رشته ورزشی به آمار کمی متمرکز بود چرا که آمار ورزشکاران فعال در این رشته بسیار شناور و متغیر است.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با بیان اینکه اظهارنامه سال مالی باید توسط هیئت بدنسازی استان‌ها به صورت دقیق انجام شود گفت: در حال پیگیری برای معاف شدن هیئت‌های ورزشی از از مالیات بر ارزش افزوده هستیم.

نوشته های مشابه
واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.