وجود ۴۰۰ خانه مسافر غیرمجاز در قم

شهر بیست/ رئیس انجمن صنفی خانه مسافرهای استان قم گفت: حدود 400 خانه مسافر بدون مجوز در استان وجود دارد که این خانه مسافرها باید ساماندهی شوند و به آن‌ها مجوز داده شود
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
وجود ۴۰۰ خانه مسافر غیرمجاز در قم
شناسه : 9034 | انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، جواد عرب بافرانی با اشاره به لزوم توسعه خانه مسافرها در استان قم اظهار کرد: این استان در زمینه خانه مسافرها عقب است و در حالی که هفت هزار خانه مسافر مجوزدار در شهر مشهد وجود دارد، تعداد خانه مسافرهای دارای مجوز در قم ۱۷۰ خانه مسافر است.

وی ادامه داد: حدود ۴۰۰ خانه مسافر بدون مجوز در شهر قم وجود دارد که این خانه مسافرها باید ساماندهی شوند و به آن‌ها مجوز داده شود، باید این مسئله در جلسات مدیریت استان مورد تصویب قرار بگیرد چرا اکه صاحبان خانه مسافرهای غیرمجاز در شهر قم تمایل به گرفتن مجوز دارند.

رئیس انجمن صنفی خانه مسافرهای استان قم افزود: اگر درب خانه منازل در استان در قالب خانه مسافر به روی زائران باز نشود، هیچ گاه ظرفیت اقامتی بخش دولتی و هتل‌ها در استان قم جوابگوی نیاز اسکان زائرین نیست، عرضه و تقاضا این مسئله را نشان می‌دهد و به همین دلیل خانه مسافرهای غیرمجاز در استان پر از زائرین است.

عرب بافرانی با اشاره به راه افزایش مدت زمان اقامت زائرین در استان قم اظهار کرد: برای اینکه قشر متوسط در این استان باقی بمانند، تنها راه گسترش خانه مسافرهای ارزان قیمت دارای مجوز در قم است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ گاه مسافر هتل نشین به خانه مسافر نمی‌رود و به همین دلیل با وجود خانه مسافرهای زیاد در شهر مشهد، هتل‌های این شهر رونق دارند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.